پیروزی دختران بهمن مقابل پاز در لیگ برتر بکستبال

در دیدارهای دور سوم از گروه اول لیگ برتر بسکتبال بانوان گروه بهمن تیم پاز را با نتیجه ۱۱۳ بر ۶۰ شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدارهای دور سوم از گروه اول لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز ۶ آذر ماه در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال برگزار شد. در دومین بازی تیم‌های گروه بهمن و پاز تهران به مصاف هم رفتند.

گروه بهمن پس از شکست برابر نارسینا، به دنبال پیروزی برابر پاز بود و در بازی یک‌طرفه تیم پاز را با نتیجه ۱۱۳ بر ۶۰ شکست دهد.

در کوارتر اول، دختران بهمن با هدایت فریناز طائرپور ۲۵ بر ۱۵ پاز را شکست داد.

در کوارتر دوم، دختران بهمن با تکرار تفاضل ۱۰ امتیازی، ۲۶ بر ۱۶ پیروز شدند.

در کوارتر سوم، برتری مقتدرانه بهمن ادامه داشت و توانستند در این کوارتر با امتیاز ۲۵ بر ۱۴ شاگردان مهسا حسینی را شکست دهند.

در کوارتر چهارم، بازی سرعت بیشتری گرفت و دو تیم در روند امتیاز گیری قرار گرفتند اما دفاع‌های خوب و پرتاب‌های دقیق دختران بهمن مانع از امتیاز گیری پاز شد. در ۵ دقیقه پایانی دو تیم بیشتر در زمین حریف و زیر تور تیم مقابل بازی می‌کردند و کم‌تر دفاع می‌کردند و همین امر باعث شد تیم پاز نتواند در امتیاز گیری موفق باشد و بهمن با پرتاب‌های خوب توانست به امتیاز سه رقمی دست پیدا کند.

سرانجام گروه بهمن با پیروزی نهایی ۱۱۳ بر ۶۰ برابر پاز برتری قاطع خود را نشان داد.

گروه بهمن پیروزی مقابل تیم پاز به سومین برد خود در ۵ بازی دست پیدا کرد. بهمن آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی را برابر تیم گاز به میدان خواهد رفت. تیم پاز سومین شکست از چهارمین بازی خود را متحمل شد.

در بازی بهمن و پاز، آنا بهشتیان بازیکن بهمن با کسب ۱۸ پوئن، امتیازآورترین بازیکن در این دیدار شد. گلشید امیدیان بازیکن گروه بهمن دبل دبل کرد و ۱۴ امتیاز، ۱۶ ریباند به همراه ۳ توپ ربایی و یک بلاک شات را برای خود به ثبت رساند. همچنین ساغر آجیلی با کسب ۱۰ پوئن، ۱۰ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی و ۴ ریباند، دبل دبل کرد.

کد خبر 457827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.