واکنش جامعه فوتبال به درگذشت مارادونا

دیگو مارادونا چهارشنبه _ پنج آذر ماه_ بر اثر حمله قلبی فوت کرد که اهالی ورزش و فوتبال در صفحات شخصی خود نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیگو مارادونا یکی از بزرگان فوتبال دو هفته پیش به دلیل خون‌ریزی مغزی در بیمارستان بستری شد و چهارشنبه _ پنج آذر ماه_ بر اثر حمله قلبی فوت کرد که اهالی ورزش و فوتبال در صفحات شخصی خود نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند، در ادامه این واکنش‌ها را می‌خوانیم:

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا با انتشار پستی در صفحه خود نوشت:

"مارادونا را از دست ندادیم، بخشی از فوتبال را از دست دادیم. مارادونا فوتبال است ۱۰ نفری که به ابد و جهانی بودن دست یافت. تقدیم به تو دیگیتو که من را مارلیتو صدا زدی، از جادوی فوتبال تو و حمایت جام جهانی ۲۰۱۰ و وقتی در امارات از مسیر عبور کردیم سپاسگزارم. روحت شاد. "

کریستیانو رونالدو بازیکن تیم فوتبال یوونتوس با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت:

"امروز با دوست خداحافظی می‌کنم و جهان با نبوغ جاودان فوتبال خداحافظی می‌کند. یکی از بهترین شعبده باز بی همتا زود برگ می‌رود اما میراثی بی مرز و تهی که هرگز پر نمی‌شود. روحت شاد هرگز فراموش نخواهی شد. "

لیونل مسی کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا با انتشار پستی نوشت:

"یک روز بسیار غم انگیز برای همه آرژانتینی‌ها و فوتبالی‌ها است، او مارا ترک می‌کند اما نمی‌رود زیرا دیگو جاودانه است. تمام لحظات ناز که با او زندگی کرده بودم را بردم و خواستم استفاده کنم تا به تمام خانواده و دوستانش تسلیت عرض کنم. روحت شاد. "

زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با انتشار پستی نوشت:

"به خاطر جادویت در میدان دیگو آرماندو ماردونا متشکرم. زمان خیلی غم انگیزی برای دنیای فوتبال است. نابغه رفت. "

زلاتان ایراهیموویچ بازیکن تیم فوتبال میلان با انتشار پستی نوشت:

"مارادونا نمرده است او جاودانه استو خداوند بهترین فوتبالیست تمام دوران را به دنیا عطا کردو اوتا ابد و همیشه زنده خواهد ماند. "

جانلوئیجی بوفون دروازه بان تیم فوتبال یوونتوس با انتشار پستی نوشت:

"آن روز همه ما آنجا بودیم به قصه‌های شما گوش می‌دادیم، رهبری شما کشیده شد. همان جذابیت که با استعداد بی مرز و بی همت تو ترکیب شده به تو اجازه می‌دهد که هربار مورود توجه قرار بگیری. برای اینکه مرکز همه چیز و همه باشیم. رفیقان که در زمین به نمایشنامه‌های شما و کلاس درستان وابسته‌اند. از حریفانتان درمانده در چهره این همه زیبایی اما در عین حال از شاهد چیزی بی نظیر آگاه باشید. دلم برائت تنگ خواهد شد دیگو تمام کسانی که تو احساساتی کردی دلتنگت خواهند شد. فوتبال دلتنگت خواهد شد دلمون برات تنگ میشه با نگاه کردن به جادویت آرزوی این رو داشتم که بتونیم کارهای شمارا دوباره در زمین ردیابی کنیم. خیلی ممنون. "

علی دایی با انتشار پستی نوشت: مارادونا معجزه‌ای در زمین فوتبال بود.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پستی نوشت: با تو فوتبال معنای تازه‌ای گرفت سر شار از لحظه‌های فراموش نشدنی شد و حالا تو نیستی. بعید میدانم آن حرکات سحرآمیز و فریبنده تو را دیگر فوتبالیستی قادر باشد تکرار کند. ستاره‌ای که هر گز تکرار شدنی نیست. بدرود قهرمان بچگی من تو قهرمان چند نسل بودی، بدون‌مرز، فارغ از نژاد، دور از هر رنگ و مذهبی. دلمان برائت تنگ می‌شود، برای جادوی پای چپت، برای بردن یک جام جهانی به تنهایی برای همگی شیطنت‌هایت، برای گل قرنی که مقابل انگلستان زدی، حتی برای دست خدایت. بدرود دیگوی افسانه‌ای، خدا نگهدار مارادونای بی تکرار.

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با انتشار استوری نوشت: اسطوره جهان، خالق صحنه‌های افسانه‌ای، تمام خاطراتت بدرود.

کد خبر 457812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.