فقرزدایی اولویت شورای عالی استان‌هاست

رئیس شورای عالی استنانها گفت: امروز از بین بردن محرومیت و فقرزدایی در جامعه یکی از اولویت‌های حایز اهمیت در شورای عالی استان‌ها است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، علیرضا احمدی در نشست رئیس و هیئت رئیسه این شورا با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، اظهار کرد: از آنجایی که مقام معظم رهبری اولویت نخست کشور را مسئله اقتصاد و فرهنگ در کشور دانسته‌اند هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها براساس تکالیف قانونی و ذاتی خود امروز به دعوت مدیرعامل منطقه و در راستای هم‌افزایی شوراها و مناطق ویژه اقتصادی بازدیدی میدانی با هدف بررسی مسائل و مشکلات این حوزه انجام داد.

وی افزود: منطقه آزاد با تولید ۷۵ درصد گاز مصرفی کشور یکی از پشتوانه‌های حیاتی اقتصادی کشور است که بخش اعظم این اتفاق بزرگ به دست جوانان و دانشمندان انقلابی و توانمند و متخصص ایجاد شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و صنایع پتروشیمی برای جلوگیری از خام فروشی یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اقتصادی کشور بوده که زمینه جذب سرمایه گذاری و ایجاد فرصت اشتغال در این منطقه را فراهم کرده است و زمینه ساز تحول عظیم در حوزه اقتصادی کشور محسوب می‌شود که مستلزم حضور مدیریت جهادی و انقلابی در این بخش است.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: امروز از بین بردن محرومیت و فقرزدایی در جامعه یکی از اولویت‌های حائز اهمیت در شورای عالی استان‌ها است که می‌توان با استفاده از ظرفیت مناطق ویژه اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه‌ای مشترک این مسئله را مرتفع کرد که امیدواریم در آینده نزدیک با وزارت نفت تفاهم‌نامه‌ای در این راستا متبادل شود.

کد خبر 457810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.