اعتراض عضو شورای شهر قزوین به واگذاری برج‌های ستاره پونک

عضو شورای شهر قزوین گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر برج‌های ستاره پونک متعلق به شهرداری قزوین، در قبال بدهی شهرداری بسیار کمتر از قیمت واقعی به بانک شهر واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این هفته خود با لایحه واگذاری پروژه نیمه تمام ستاره پونک موافقت و آن را به تصویب رساندند.

این مصوبه که از مدت‌ها پیش بررسی آن در شورا آغاز شده بود، این پروژه قرار است با قیمت کارشناسی از طریق بانک شهر به فروش رسیده و اعتبار حاصل از فروش آن صرف پرداخت بدهی‌های شهرداری قزوین شود.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی، عضو شورای شهر قزوین در واکنش به تصمیم اکثریت شورا، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"با تصویب شورای اسلامی شهر برج‌های ستاره پونک متعلق به شهرداری قزوین با ۱۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع زمین، ۱۱ هزار متر بنا که ۵۵ هزار و ۳۰۰ متر آن مسکونی سه هزار متر انباری، ۶۰۰ متر بهداشتی و درمانی، ۹ هزار و ۷۰۰ متر تجاری، ۹۵۰ متر انباری تجاری، ۷۷۰ متر مربع مهد کودک در ۱۲ طبقه که تا کنون ۱۲ هزار تن اسکلت فلزی در آن به کار رفته است به ارزش ۳۲۹ میلیارد تومان در قبال بدهی شهرداری بسیار کمتر از قیمت واقعی به بانک شهر واگذار خواهد شد.

قیمت تعیین شده میزان قیمت زمین و پروانه ساختمانی بیشتر نیست.

متأسفانه تذکرات و اعتراض بنده مسموع واقع نشد و اعضای محترم شورا به این لایحه رأی مثبت دادند، یقیناً پاسخگوی رأی خود خواهند بود."

به گزارش ایمنا، سعید دقیقی، رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای شهر قزوین در پاسخ این اظهارات فصیحی‌رامندی در صفحه شخصی خود نوشت:

"به زودی توضیحات مبسوطی در مورد پروژه‌های سرمایه‌گذاری در ادوار مختلف شورا و شهرداری قزوین خدمت شهروندان قزوینی خواهم داد… پروژه‌هایی با کلاف سردرگم"

کد خبر 457803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.