تمجید از آماده‌ترین نویر تاریخ

بایرن مونیخ در فصل گذشته و همچنین فصل جاری عملکرد بسیار قابل قبولی تحت هدایت فلیک داشته اما این سرمربی اعتقاد دارد که یکی از عوامل موفقیت تیمش، آمادگی نویر بوده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، برای برخی از فوتبالیست‌ها، گذر زمان هیچ مفهومی ندارد و به بیان ساده‌تر هرچه که آن‌ها پیرتر می‌شوند، بهتر هم می‌شوند! این مسئله به طور قطع درباره گلر آلمانی تیم بایرن مونیخ یعنی مانوئل نویر صادق است.

بایرن مونیخ که طی فصل جاری همچنان عملکرد خوب خود را حفظ کرده، بدون شک در غیاب نویر نمی‌توانست تا این حد موفق عمل کند. بازی‌های درخشان نویر باعث شده تا هانسی فلیک، سرمربی تیم بایرن مونیخ نیز به تمجید از دروازبان تیمش بپردازد: نویر در طی سال گذشته به شکلی باورنکردنی خوب بوده و زمانی که او در چهارچوب دروازه می‌ایستد، انگار دروازه برای مهاجمان حریف کوچک و کوچک‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: به نظرم شاهد آماده‌ترین نویر تاریخ هستیم و او هیچ گاه تا این حد آماده نبوده است. از این بابت خوشحالم چرا که او بسیار حرفه‌ای رفتار می‌کند و تمرکزش را بر روی فوتبال بازی کردن گذاشته است. او به نحوی مشکلات و ضعف‌های ما را می‌پوشاند.

فلیک خاطرنشان کرد: به تعدد در طول بازی به خاطر اشتباهات فردی توپ را از دست می‌دهیم اما به خاطر حضور نویر در درون دروازه به نوعی خیال ما راحت است. البته ما بیشتر در نیمه‌های دوم ذهنیت مناسب را کسب کرده و سبک بازی بهتری پیدا می‌کنیم.

مانوئل نویر در دیدار پیشین تیمش برابر سالزبورگ اتریش موفق شد یک دبل سیو تماشایی داشته باشد و در مجموع ده سیو در جریان مسابقه ثبت کرد تا با بسته نگه داشتن دروازه تیمش بتواند پیروزی را برای باواریایی‌ها به ارمغان آورده و صدرنشینی را برای تیمش حفظ کند.

کد خبر 457800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.