آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور ۶ آذر

طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۷۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۴ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۷۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۴ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۲۱.۳ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.‌

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۶ - محور فرعی سی سخت– پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۲۲ آبان ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۷ – محور گنجنامه - تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۱ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۸ – محور سروآباد - پاوه، واقع در استان کردستان، از مورخ ۳ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۹ – محور وازک - بلده، واقع در استان مازندران، از مورخ ۳ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

۱ – محور هراز (حد فاصل آب اسک تا منظریه)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۳ شهریور لغایت ۲۶ آذر ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۸ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۸ روزهای یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری از کیلومتر ۷۵ الی ۹۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲ - آزادراه قزوین - کرج - تهران (باند جنوبی)، (حد فاصل تیر ۱۱۸۰( آبیک) الی تیر ۲۰۰ (گرمدره))، واقع در استان البرز، از مورخ ۱ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری، حدفاصل تیر ۱۱۸۰ الی تیر ۲۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳ - آزادراه تهران - کرج - قزوین (باند شمالی)، واقع در استان البرز، از مورخ ۱ مهر لغایت ۱۳ اسفند ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری از کیلومتر ۱۰ الی ۵۰ (حدفاصل پل فردیس تا پل هشتگرد)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام

می‌شود .۴- محور اسلامشهر- احمد آباد مستوفی (از تقاطع اتوبان آزادگان تا پل اتوبان ساوه)، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۵ شهریور لغایت ۲۵ آذر ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا سه شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهار شنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۸، تردد همزمان با اجرای عملیات در صورت انسداد مسیر تردد از مسیر جایگزین آزاد راه تهران - ساوه و یا بزرگراه آزادگان، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور اسلامشهر- احمد آباد مستوفی (بعد از پل اتوبان ساوه تا تقاطع اتوبان آزادگان)، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۶ آذر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا سه شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهار شنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۸، تردد همزمان با اجرای عملیات در صورت انسداد مسیر تردد از مسیر جایگزین آزاد راه تهران- ساوه و یا بزرگراه آزادگان، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶- محور تهران - رودهن و بالعکس (کمربندی جنوبی بومهن)، واقع در استان تهران، از مورخ ۱ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای یکشنبه تا سه شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصل دار، از کیلومتر ۲۲ الی ۵۰۰+۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۷- آزاد راه قم – تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ الی ۱۵ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات پروژه تهیه نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۸- آزاد راه تهران – قم و بالعکس، واقع در استان تهران، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات مرمت و نصب نیوجرسی‌های بتنی مفصلی دار رفوژ میانی، کیلومتر ۳۵ الی ۶۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور قدیم تهران – ساوه و بالعکس (شهرک صنعتی پرند)، واقع در استان تهران، از مورخ ۷ مهر لغایت ۵ آذر ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح، کیلومتر ۷ الی ۸، محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد مسیر ساوه به تهران (باند شمالی) از ورودی شهرک صنعتی پرند و مسیر تهران به ساوه (باند جنوبی) از کنار گذر احداثی با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۰- محور کرج – چالوس ( محدوده پیچ آینه) ، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۲ مهر لغایت ۳۰ آذر ۹۹ (به غیر از تاریخ‌های ۱۳ و ۱۴ مهر)، از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعمیر اساسی گالری، کیلومتر ۴۰۰+۶۴، محور فوق به صورت مقطعی مسدود بوده، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- محور کرج – چالوس (محدوده سه راهی کندر تا خوزنکلا)، واقع در استان البرز، از مورخ ۶ آبان لغایت ۱۹ اسفند ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات حفاری جهت گاز رسانی، از کیلومتر ۳ الی ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۲- آزادراه قزوین - کرج - تهران (باند جنوبی) (حدفاصل امامزاده طاهر تا پمپ بنزین آفتاب)، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۱ آبان لغایت ۱۵ آذر ۹۹، از ساعت ۲۲ الی ۴ صبح روز بعد، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری از کیلومتر ۳۱ الی ۱۳ (حدفاصل امامزاده طاهر تا پمپ بنزین آفتاب)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۳ – محور هراز (مسیر شمال به جنوب- خروجی تونل شماره یک امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱ آذر لغایت ۱ دی ۹۹، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات دیوار پای ترانشه، از کیلومتر ۱۰۲ الی ۱۰۳، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۴- آزادراه قزوین – کرج و بالعکس (محدوده هشتگرد)، واقع در استان البرز، از مورخ ۲۸ آبان لغایت ۲۰ آذر ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات جمع آوری سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض، کیلومتر ۵۰۰+۳۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

اصفهان:

۱- محور شهر کرد- اصفهان ، واقع در استان اصفهان، از مورخ ۱ آذر لغایت ۲۲ آذر ۹۹، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات نصب راه اندازی WIM، کیلومتر ۵۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

قم:

۱- آزاد راه قم – تهران ، واقع در استان قم، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ الی ۱۵ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات پروژه تهیه نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزاد راه قم – تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۱۲ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ و روزهای سه شنبه، پنجشنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۱۵ الی ۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور کمربندی جنوبی قم – اراک، واقع در استان قم، از مورخ ۱۲ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ و روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۱۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور قدیم قم – تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۱۲ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۹، از ساعت ۱۴ الی ۱۷ روزهای شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای یکشنبه و دوشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۴۰ الی ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

گیلان:

۱- آزاد راه رشت - قزوین (شمال به جنوب – پل زیتون)، واقع در استان گیلان، از مورخ ۲۰ آبان لغایت ۳۰ بهمن ۹۹، روزهای شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۶، روزهای یکشنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ الی ۱۶ و روزهای چهارشنبه ازساعت ۷ الی ۱۲ هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات ترانشه و کوله A۲پ ل شماره ۶، کیلومتر ۳۹ الی ۴۰۰+۳۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

مازندران:

۱ – محور هراز (حد فاصل آب اسک تا منظریه) ، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۳ شهریور لغایت ۲۶ آذر ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۸ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۸ یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری، از کیلومتر ۷۵ الی ۹۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲ – کمربندی آمل (شمالی و جنوبی آمل)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۶ آذر ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۷ یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعویض گاردریل با نیوجرسی بتنی، از کیلومتر ۰ الی ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳ – بزرگراه بابل -آمل، واقع در استان مازندران، از مورخ ۵ مهر لغایت ۲۶ آذر ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۷ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۷ یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعویض گاردریل با نیوجرسی بتنی، از کیلومتر ۵ الی ۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴ – محور هراز (مسیر شمال به جنوب- خروجی تونل شماره یک امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱ آذر لغایت ۱ دی ۹۹، به صورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات دیوار پای ترانشه، از کیلومتر ۱۰۲ الی ۱۰۳، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

کد خبر 457797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.