روزنامه‌های ورزشی ۶ آذر؛ فوتبال مُرد

درگذشت دیگو مارادونا فوتبال تمام دنیا را به شوک برده است و بعضی مرگ او را مرگ فوتبال می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۶ آذر ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛


"خبرورزشی" با عنوان "مسیچ" به پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی با گل مسی وار هروویه میلیچ پرداخت، بازیکنی که در گذشته نیز به دلیل شباهت‌های ظاهری او را به لیونل مسی تشبیه می‌کردند.

"گل" با عنوان"فوتبال مرد" به درگذشت تلخ، ناگهانی و غیرقابل باور دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین پرداخت، رخدادی که آن را می‌توان تلخ‌ترین اتفاق فوتبال چند سال اخیر دانست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شکست پروژه کاهش قراردادها" مدعی شد احمد مددی که در باشگاه استقلال سعی داشت قراردادهای غیرمعقول چند بازیکن را کاهش دهد موفق نبوده و در این راه فقط موفق شده چند آپشن قرارداد مظاهری را کاهش دهد.


"خراسان ورزشی" با عنوان "معروف و آلکنو در چالش کوتاهی قامت؟ " مدعی شد قد نسبتاً کوتاه سعید معروف می‌تواند منجر به از دست رفتن جایگاه او در تیم ملی شود، اتفاقی عجیب که از دید این روزنامه دور از انتظار نیست.


"ایران ورزشی" با عنوان"گرهگشا" به پیروزی استقلال با تک گل هروویه میلیچ پرداخت، گلی که دومین برد فصل جاری را نصیب شاگردان محمود فکری کرد.


"شوت" با عنوان "پرسپولیس به چاه نفت رسید" به مصاف عصر امروز پرسپولیس و نفت و مسجد سلیمان پرداخت، رقابتی که در آن سرخ‌پوشان در پی کسب هفتمین امتیاز از سومین بازی هستند.


" پرسپولیس" با عنوان"بازگشت به شهر پوکر" به مصاف پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در مسجد سلیمان پرداخت، شهری که در آن پرسپولیس اولین پوکر قهرمانی لیگ برتر خود را به دست آورد.

"صدای سپاهان" با عنوان "مهیج‌ترین دیدار هفته در راه است" به مصاف حساس و جذاب تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر پرداخت، رقابت و آزمونی سخت که می‌تواند باعث شکوفایی هر دو تیم شود.


"سبز سبزم" با عنوان "آقای داور لطفاً لطفاً لطفاً خیلی دقت کن"به مصاف امروز گاندوها با پیکان پرداخت، رقابتی که شاید بیش از خود بازی عملکرد داوری آن حائز بررسی و جای بحث باشد.

کد خبر 457748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.