اجرای طرح توسعه ایستگاه مترو شهید علیخانی در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: طرح توسعه ایستگاه مترو شهید علیخانی، در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۸۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار و ۲۳۰ مترمربع در حال اجرا است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه مشارکتی، اداری_تجاری در طبقه فوقانی ایستگاه متروی شهید علیخانی، اظهار کرد: تعداد واحدهای تجاری که در این پروژه و در قالب طرح توسعه ایستگاه مترو شهید علیخانی احداث می‌شود ۹۲ مورد و تعداد واحدهای اداری نیز ۹۷ مورد خواهد بود.

وی از پیشرفت ۳۰ درصدی این پروژه مشارکتی خبر داد و افزود: در مجموع این پروژه شامل یک مجموعه تجاری و اداری در هفت طبقه و دارای چهار طبقه پارکینگ خواهد بود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه ورزشی و تجاری شهرک نگین به عنوان یکی دیگر از طرح‌های در دست اجرای منطقه در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۳۷ مترمربع و زیربنای سه هزار و ۶۳ مترمربع در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح نیز شامل یک مجتمع پنج طبقه دارای بخش‌های مختلف از جمله پارکینگ، موتورخانه، تجاری و دو طبقه ورزشی است که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال‌جاری بهره‌برداری می شود.

باقری با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از خیابان آرمان با اعتبار اجرایی ۲۷ میلیارد ریال در محله ناصر خسرو، گفت: این خیابان سبب اتصال خیابان مفتح به آزادگان شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان افزود: برای احداث خیابان آرمان به طول ۶۰۰ متر و عرض ۳۰ متر، ۱۱ هزار و ۶۰۰ مترمربع زمین آزادسازی شده است.

کد خبر 457738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.