اعمال محدودیت‌ها موثر بوده است/ کاهش آمار ورودی بیمارستان‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اعمال محدودیت‌ها موثر بوده و سبب شده تا روزانه حدود ۵۰ بیمار از ورودی بیمارستان‌ها کاسته شود و تعداد بستری‌ها از دو هزار و ۲۰۰ بیمار به یک هزار و ۹۵۰ بیمار رسیده و تا کنون حدود ۲۵۰ بیمار از ورودی‌ بیمارستان‌ها کم شده است.

کمال حیدری در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان اظهار کرد: اعمال محدودیت‌ها مؤثر بوده و سبب شده تا روزانه حدود ۵۰ بیمار از ورودی بیمارستان‌ها کاسته شود و تعداد بستری‌ها از دو هزار و ۲۰۰ بیمار به یک هزار و ۹۵۰ بیمار رسیده است و تا کنون حدود ۲۵۰ بیمار از ورودی بیمارستان‌ها کم شده است.

وی ادامه داد: کاهش بیماران به ارائه خدمات بهتر توسط کادر درمان کمک می‌کند و امیدوارم با همکاری مردم و استمرار محدودیت‌ها به نتایج خوبی در کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ برسیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با توضیح اینکه در فصل سرما قرار داریم و تهویه هوای مناسب در مکان‌های سربسته مانند منازل انجام نمی‌شود، تصریح کرد: افراد باید بیشتر مراقبت کنند تا از ابتلا به کرونا ویروس پیشگیری شود و در این فصل سرد سال به بیماری ویروسی کرونا مبتلا نشوند.

وی خاطرنشان کرد: هر فرد باید سهم اجتماعی خود را در کنترل و مدیریت شیوع بیماری کووید ۱۹ بجا آورد و به اندازه خود در پیشگیری از ابتلا کمک کند، از افراد می‌خواهیم رعایت محدودیت‌ها را جدی بگیرند.

حیدری گفت: برخی اصناف سهل‌انگاری می‌کنند و می‌خواهند در دوران قرنطینه به کسب و کار خود باز گردند و این موضوع جای نگرانی دارد.

کد خبر 457718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.