رانندگان تاکسی متخلف زیر تیغ قانون

در این بسته خبری از کنترل ترافیک فردیس تا فعالیت ۱۱ ستاد برف‌روبی در سنندج و اجرای ۴۴ پروژه عمرانی در محلات کم برخوردار ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مهار آتش سوزی و تخریب کوره‌های زغال در آستارا

بابک لطف جویی، نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا آتش سوزی یک واحد مسکونی را مهار و مأموران منابع طبیعی این شهرستان، دو کوره تولید زغال را در جنگل‌ها تخریب کردند.

عملیات طرح زمستانی شهرداری زنجان

شهردار زنجان از فعالیت ۵۲۰ نفر در عملیات طرح زمستانی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: زمستان امسال با ۱۴۲ دستگاه ماشین آلات ملکی و استیجاری، فرآیند برف‌روبی خیابان‌ها انجام خواهند شد.

برخورد با یکصد راننده متخلف تاکسی در مهاباد

شیرکو نورانی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: به خاطر رعایت نکردن مصوبه‌های ستاد مبارزه با بیماری کرونا رانندگان متخلف یکصد دستگاه تاکسی در این شهرستان جریمه شدند.

کاهش صدور پروانه ساختمانی در بهار

بررسی نتایج طرح گردآوری اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های کشور در فصل بهار سال ١٣٩٩ کاهش ۳.۵ درصدی واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده در پروانه‌های صادر شده را نشان می‌دهد.

کنترل ترافیک فردیس

مصطفی سعیدی، شهردار فردیس با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر فردیس، اظهار کرد: مدیریت شهری در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان فهیم این شهر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال نسبت به راه اندازی این مرکز اقدام کرده است.

فعالیت ۱۱ ستاد برف‌روبی در سنندج

لقمان حیدری، معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: تا پایان هفته جاری ۶۰ دستگاه ماشین آلات برف‌روبی و نمک‌پاش در ۱۱ ستاد برف‌روبی به منظور خدمات رسانی سریع و به موقع به شهروندان در هنگام بارش برف‌و یخبندان مستقر می‌شوند.

آمادگی شهرداری بیرجند جهت آسفالت معابر خاکی مهرشهر

مهدی حدیدی نژاد، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با بیان اینکه کلیه معابری که از سوی شرکت آب و فاضلاب تحویل شهرداری شده است، آسفالت می‌شود، اظهار کرد: با توجه به برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی آب و فاضلاب، شرکت مذکور می‌بایست نسبت به حفاری معابر مهرشهر اقدام نمایند در غیر این صورت شهرداری در صورت مساعد بودن شرایط جوی نسبت به آسفالت اقدام خواهد کرد.

اجرای ۴۴ پروژه عمرانی در محلات کم برخوردار ساری

در راستای توزیع متوازن خدمات طی ماه‌های اخیر به همت مناطق سه گانه شهرداری و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، ۴۴ پروژه عمرانی در محلات کم برخوردار شهر ساری اجرا شده است.

انتشار کتاب ویژه کودکان در خوی

اسماعیل لطفی، مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی گفت: کتاب "شمس پرنده" با هدف معرفی بزرگان عرفانی و تاریخی به کودکان با حمایت شهرداری این شهر منتشر شد.

کد خبر 457716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.