سعی کردیم داوری‌ها را فراموش کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با بازیکنان به اندازه کافی در مورد مسائل داوری صحبت شده است. تمرکزمان روی بازی است، امیدوارم اتفاقات گذشته تکرار نشود. به بازیکنان گفتیم که خودشان را درگیر مسائل داوری نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان اظهار کرد: بازی فردا سنگین خواهد بود، زیرا پیکان تیم خوبی است و بازیکنان دونده و جنگنده‌ای دارد که در ضدحملات خطرناک هستند. حریف قابل احترام است، باید با یک بازی منطقی و حساب شده بازی کنیم.

وی ادامه داد: برای اخراج اشتباه وحید محمد زاده بررسی این کار را برعهده باشگاه گذاشتیم و روی این موضوع تمرکز خود را از دست نمی‌دهم. امیدوار بودیم که بخشیده شود ولی نشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه سعی کردیم موضوعات داوری را فراموش کنیم و تمرکز را روی بازی ببریم، تصریح کرد: با بازیکنان به اندازه کافی در مورد مسائل داوری صحبت شده است. تمرکزمان روی بازی است، امیدوارم اتفاقات گذشته تکرار نشود. به بازیکنان گفتیم که خودشان را درگیر مسائل داوری نکنند.

رضایی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر، خاطر نشان کرد: چمن کیفیت خوبی دارد و کمک می‌کند که مربی کارهای تاکتیکی که به سرعت نیاز دارد را به خوبی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه ابراهیم تقی پور با تجربه‌ است، گفت: در سطح ملی و باشگاهی بازی کرده و از روزی که آمده در کارهای فنی و تاکتیکی کمک کرده است. تعدادمان کم بود و نیاز داشتیم به یک نفر که خوشبختانه اضافه شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: روی منطقه‌های مختلف کار کردیم و سعی کردیم توازن ایجاد کنیم. برای همه پست‌ها وقت می‌گذاریم و کار می‌کنیم که امیدوارم از این وقت و انرژی بهترین نتیجه را بگیریم.


 

کد خبر 457711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.