می خواستیم به اصفهان بیاییم می گفتند مراقب داوری باشید

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: داوران ما سالم هستند و گروه داوری فردا سالم و باتجربه است. ذوب آهن از داوری ضرر دیده، اما نباید اشتباه را با اشتباه جبران کرد که خیال ما از این بابت راحت است و امیدوارم به هدف خود یعنی کسب امتیاز برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهدی تار تار در کنفرانس قبل از بازی با ذوب آهن، اظهار کرد: از اینکه در اصفهان هستم خوشحالم، امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و سه امتیاز را بگیریم. زمانی که می‌خواستیم به اصفهان بیاییم، به ما می‌گفتند مراقب باشید، زیرا در دوبازی گذشته ذوب آهن اشتباهاتی بوده که گریبان گیر شما نشود.

وی ادامه داد: داوران ما سالم هستند و گروه داوری فردا سالم و باتجربه است. ذوب آهن از داوری ضرر دیده، اما نباید اشتباه را با اشتباه جبران کرد که خیال ما از این بابت راحت است و امیدوارم به هدف خود یعنی کسب امتیاز برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه تا برای تمرینات تاکتیکی برنامه ریزی می‌کنیم، بازی بعدی می‌رسد، تصریح کرد: یک جنگ نابرابر در لیگ امسال وجود دارد. برخی تیم‌ها خیلی خوب تجهیز شدند و چند تیم که ما هم بین آنها هستیم، نتوانستیم خوب یارگیری کنیم. بازیکنان خوبی داریم ولی محدود هستند، یک طرف من بودم که استعفا دادم که باشگاه قبول نکرد. به بچه‌ها گفتم باید اینقدر سختی بکشیم تا ضعف‌هایمان را پوشش دهیم.

وی افزود: دو بازی قبلی ذوب آهن را را آنالیز کردیم، یک بازی با ۱۰ نفر بازی کرد که ملاک نیست. برخی تیم‌ها مثل ذوب آهن نفرات خوبی گرفتند و ساختار خوبی دارند ولی ما می‌خواهیم دست خالی برنگردیم.

تار تار در خصوص شرایط جدول، خاطر نسان کرد: قطعاً شرایط بهتری در جدول نسبت به ذوب آهن را داریم، بازیکنان ما کیفیت کمتری از ذوب آهن ندارند. قبول دارم ذوب آهن از داوری ضرر دیدن ولی ما گناهی نداریم. می دانم داور مسابقه کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

کد خبر 457706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.