افتتاح ۲۲ طرح محرومیت‌زدایی در خوانسار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار گفت: به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خوانسار اهدای پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و افتتاح ۲۲ طرح محرومیت‌زدایی انجام شد.

سرهنگ محمد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال با همت بسیجیان گروه‌های جهادی ۲۲ عرصه محرومیت زدایی در قالب احداث، تکمیل و تعمیر مسکن نیازمندان انجام شده است.

وی از آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد در زندان خوانسار در هفته بسیج خبر داد و افزود: همزمان با طرح سراسری آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان اصفهان به همت ناحیه مقاومت بسیج خوانسار و با کمک خیرین ۱۵ میلیون تومانی خیرین یک زندانی جرائم غیرعمد در بند زندان خوانسار آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار عنوان کرد: در هفته بسیج دومین مرحله طرح مهر کریمانه با اهدای پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان شهرستان به ارزش هر سری ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اهدا شد.

سرهنگ رحمانی افزود: ۲۲ نوع کالا شامل یخچال، فرش، جاروبرقی، اجاق گاز، چرخ گوشت، گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون، پک فرهنگی و سایر لوازم خانگی ایرانی با هدف حمایت از تولید ملی اهدا شده است.

وی تصریح کرد: امسال تا هفته بسیج در این دو مرحله ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شده است که در نوبت نخست ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای هر سری جهیزیه به حساب استان واریز شد، البته مابقی هزینه تهیه کالاها از سوی سپاه استان پرداخت و این مبلغ از سوی شهرستان واریز می‌شود.

کد خبر 457695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.