آمار کرونا همدان ۵ آذر؛ ۱۲ فوتی و ۷۲ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۷۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند و ۱۲ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان همدان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ چهار شنبه پنجم آذر ماه_ اظهار کرد: در این مدت تعداد ۷۲ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا در استان همدان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۶ مورد بوده است که ۱۱۰ نفر در بخشی عادی و ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند و حال ۴۵ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون هشت هزار و ۸۱۷ نفر در استان همدان به کرونا ویروس مبتلا شدند.

وی با توضیح اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان ۱۲ نفر از مبتلایان به کرونا جان باختند، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونای استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون به یک هزار و ۲۰۲ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، تصریح کرد: تا کنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد ۲۸۵ نفر، بهار ۵۰۷ نفر، تویسرکان ۵۳۵ نفر، رزن ۳۲۳ نفر، درگزین ۱۴۶ نفر، فامنین ۱۵۳ نفر و کبودر آهنگ ۵۳۵ نفر بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین تا کنون در شهرستان ملایر یک هزار و ۶۷۸ نفر، نهاوند یک هزار و سه نفر و همدان سه هزار و ۴۱۷ نفر به کرونا مبتلا شدند و ۲۳۴ مورد مثبت بستری نیز در بیمارستان‌های همدان مربوط به افراد غیربومی است.

کد خبر 457673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.