جریمه کرونایی برای تاکسی‌های متخلف مهاباد

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: یکصد دستگاه تاکسی متخلف در این شهرستان به خاطر رعایت نکردن مصوبه‌های ستاد مبارزه با بیماری کرونا جریمه شدند.

به گزارش ایمنا، شیرکو نورانی اظهار کرد: این تعداد تاکسی به علت استفاده از ظرفیت حداکثری خود در جابجایی مسافر در دوران کرونا و همچنین رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در طول فعالیت روزانه جریمه و اعمال قانون شده است.

وی با بیان اینکه امسال به علت شرایط کرونایی دو مرحله نرخ تاکسی در مهاباد افزایش یافته است، ادامه داد: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای مهاباد مبنی بر کاهش تعداد مسافران در خودروهای ناوگان حمل و نقل چنانچه راننده‌ای نسبت به رعایت کردن آن کوتاهی کنند مشمول جریمه و در صورت نیاز انتقال به پارکینگ خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اضافه کرد: ضدعفونی و گندزدایی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان در راستای جلوگیری از شیوع کرونا روزانه به همت بازرسان واحد تاکسیرانی و خدمات شهرداری انجام می‌شود.

نورانی عنوان کرد: برای ارتقای سطح آگاهی رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی نیز کلاس‌های آموزشی برای رانندگان تاکسی در خصوص رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از شیوع این ویروس در دستور کار قرار گرفته‌است.

وی از مردم نیز خواست در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نکات بهداشتی را به منظور حفظ سلامت خود و سایر شهروندان رعایت کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 457663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.