وزارت امور خارجه، سفیر سوئد را احضار کند

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس گفت: امورات داخلی جمهوری اسلامی ایران هیچگونه ارتباطی به دیگر کشورها ندارند و وزارت خارجه باید سفیر سوئد را احضار کند تا عبرتی برای آنها شود.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر امور خارجه سوئد در امورات داخلی ایران، اظهار کرد: بر اساس حقوق بین‌الملل هر گونه مداخله‌ای در امورات کشورها نقض قوانین محسوب می‌شود و قطعاً چنین اظهاراتی نیز بی اساس و فاقد ارزش حقوقی است.

وی افزود: متأسفانه برخی از کشورها به ویژه اعضای اتحادیه اروپا و همچنین آمریکا به قوانین بین‌المللی پایبند نبوده و در امورات دیگر کشورها اقدامات مداخله جویانه‌ای دارند و خود را ارباب و دیگر کشورها را رعیت می‌دانند.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اظهارات وزیر خارجه سوئد نقض قوانین بین‌الملل به شمار می‌رود و باید بدانند که امورات داخلی کشورمان هیچ‌گونه ارتباطی به آنها ندارد.

اسماعیلی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی هیچ گونه مداخله‌ای را برنمی‌تابد و از وزارت امور خارجه خواستاریم در این خصوص مواضع صریحی را داشته باشند و حتی سفیر سوئد را احضار کنند تا حساب کار به دستشان بیاید که ایران اسلامی از اقتدار کافی برخوردار است.

کد خبر 457659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.