بهترین روش‌های خرید بلیط هواپیما ارزان

در اکثر سفرها چه دور و چه نزدیک، بلیط هواپیما گران قیمت ترین قسمت سفر می‌باشد. این در حالی است که سفر هوایی قسمت مهمی از زندگی روزمره انسان می‌باشد و نمی‌توان به خاطر قیمت ان را حذف کرد.

اینکه شما در حال برنامه ریزی یک سفر کاری اقتصادی یا یک سفر خانوادگی گردشگری باشید قیمت بلیط هواپیما می‌تواند تاثیرات زیادی در سفر شما داشته باشد. البته با رعایت برخی از نکات در هنگام خرید می‌توانید تا میزان قابل توجهی این هزینه را کاهش دهید.

البته ایرلاین‌ها در رقابت با یکدیگر تمام سعی خود را می‌کنند تا قیمتی مناسب‌تر ارائه دهند، چرا که می‌دانند قیمت بالا بلیط تا میزان قابل توجهی تعداد مسافران را کم می‌کند. البته قیمت کم یک ایرلاین و ارائه خدمات مناسب یکی از بهترین روش‌های تبلیغات و جلب توجه می‌باشد.

اینکه به کجای دنیا بخواهید سفر کنید هیچ تفاوتی ندارند با دانستن برخی نکات که در زیر برای شما اورده شده است می‌توانید همیشه ارزان‌ترین بلیط را از بهترین ایرلاین‌های جهان خریداری کنید.

۱. ایرلاین‌های ارزان قیمت را نادیده نگیرید

۲. در تاریخ سفر انعطاف پذیر باشید

۳. به دنبال پروازهای مستقیم نباشید

۴. به صورت آنلاین خرید کنید

۵. سایت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید

۶. بلیط لحظه اخری دیگر وجود ندارد

اشیا ممنوع در هواپیما

ایرلاین‌های ارزان قیمت را نادیده نگیرید

برخی از ایرلاین‌ها می‌باشند که با ارائه خدماتی کمتر همچون میزان بار مجاز کمتر، وعده‌های غذایی کمتر و … بلیط هواپیما را ارزان‌تر به فروش می‌رسانند.

مثلاً برای خرید بلیط هواپیما استانبول شما می‌توانید به سراغ ایرلان پگاسوس این کشور بروید. این ایرلاین برای راحتی مسافران با خدمات رسانی کمتر در برخی از بخش‌ها قیمت کمتری برای بلیط هواپیما در نظر گرفته است.

باید بدانید که امنیت و راحتی در این ایرلاین همانند ایرلاین‌های بسیار خوب این کشور می‌باشد.

در انتخاب تاریخ سفر انعطاف پذیر باشید

در برخی از زمان‌ها می‌باشد که به خاطر تقاضا بالا مسافران قیمت بلیط افزایش پیدا می‌کند. زمان‌هایی همچون اوایل و اواخر هفته، زمان برگزاری فستیوال‌ها و جشنواره‌ها، زمان‌های تعطیلی مبدا و مقصد و ….

بنابراین اگر می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید در انتخاب زمان سفر انعطاف پذیر باشید. یکی از مزیت‌هایی که عوض کردن تاریخ برای شما دارد این می‌باشد که شهر مقصد خلوت تر بوده و می‌توانید به راحتی در شهر گشت بزنید و از جاذبه‌ها دیدن کنید.

به دنبال پروازهای مستقیم نباشید

برخی از مسیرها می‌باشند که فقط پرواز مستقیم دارند، برخی دیگر تنها پروازهایی با توقف، اما برخی دیگر هستند که هر دو حال را دارند یعنی به این مقاصد هم پرواز مستقیم و هم پرواز با توقف انجام می‌شود.

برای سفر به این مقاصد با انتخاب پروازی که توقف دارد می‌توانید بلیط هواپیمای ارزان رزرو کنید.

به صورت آنلاین خرید کنید

یکی از مزیت‌های خرید انلاین این می‌باشد شما حق انتخاب و مقایسه بیشتری دارید و مهم‌ترین مزیت ان این می‌باشد که قیمت بلیط کمتر از قیمت فروش حضوری می‌باشد.

سایت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید

برای خرید بهتر است قیمت سایت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید چرا که برخی از سایت‌ها قیمت کمتری برای بلیط‌ها در نظر گرفته‌اند.

بلیط لحظه اخری وجود ندارد

در حال حاضر هر چه به زمان پرواز نزدیک تر می‌شود قیمت بلیط هواپیما نیز افزایش پیدا می‌کند. بنابراین بلیط سفر خود را خیلی زودتر از زمان پرواز تهیه کنید.

کد خبر 457641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.