محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی ۳۲ هزار لیتر نفت گاز در خوزستان

جریمه ۱۳۲ میلیاردی قاچاقچی انواع چسب در کرمان، اجرای حکم ۳۰ هزار یورویی شرکت متخلف در مازندران، محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی ۳۲ هزار لیتر نفت گاز در خوزستان، صدور حکم پرونده قاچاق ۳۰ هزار نخ سیگار در فارس از آخرین اخبار سازمان تعزیرات است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری گفت: با اعلام گمرک شهرستان سیرجان در مورد قاچاق انواع چسب مایع و کاغذی، پرونده‌ای در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی کرمان تشکیل شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از انجام بررسی‌های لازم و تکمیل پرونده، تخلف را محرز اعلام و متهم پرونده را به پرداخت ۱۳۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

اجرای حکم ۳۰ هزار یورویی شرکت متخلف در مازندران

یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: در پی شکایت بانک سامان در مورد عدم اجرای تعهدات وارد کنندگان در قبال دریافت ارز یک شرکت وارد کننده دارو، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

وی افزود: رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل با احضار متهم، بررسی مدارک و استعلامات لازم، تخلف انتسابی را محرز و متهم را به تعلیق کارت بازرگانی به مدت شش ماه و اعاده عین ارز معادل ۳۰ هزار یورو محکوم کرد که حکم صادره در اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان بابل اجرایی شد.

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی ۳۲ هزار لیتر نفت گاز در خوزستان

نعمت الله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: با ارسال گزارشی از سوی نیروی انتظامی در مورد توقیف یک دستگاه تانکر حامل سوخت و کشف مقدار ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز قاچاق از این خودرو، گزارش به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک ارسال شد.

وی گفت: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک پس از استعلامات لازم و احراز تخلف، متهم را به ضبط کالا و پرداخت ۶ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

حکم پرونده قاچاق ۳۰ هزار نخ سیگار در فارس صادر شد

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با کشف ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی از یک دستگاه وانت در محور بوشهر به ممسنی، پرونده‌ای برای بررسی موضوع در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی تشکیل شد.

وی از تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف متهم پرونده خبر داد و افزود: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط سیگارهای مکشوفه و جریمه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

کد خبر 457632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.