رفیق کشی با اسلحه در باغ خانوادگی شهریار

ریزش آوار خانه خودساخته روی مرد متکدی در سمنان، کشف سلاح دست‌ساز از شرور آبادانی، کلاهبرداری میلیاردی در قالب فروش محصولات کشاورزی، رفیق کشی با اسلحه در باغ خانوادگی در شهریار، مرگ تلخ مرد جوان در تفریح مرگبار و انفجار گاز شهری و مرگ مرد ۶۴ ساله در اراک را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس آتش‌نشانی شهر ایوانکی در استان سمنان با بیان اینکه یک مرد متکدی بر اثر حادثه ریزش آوار جان خود را از دست داد، گفت: این حادثه بر اثر ساخت آلونک غیر مهندسی در حاشیه شهر رخ داده است.

حسن دلاوری اظهار کرد: این حادثه به دلیل ساخت یک آلونک غیر مهندسی توسط فرد متکدی در حاشیه شهر رخ داده است که منجر به مرگ وی شد.

وی با بیان اینکه این مرد متکدی در شهرستان ایوانکی اقدام به ساخت آلونک کرده بود، خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر نیروی آتش‌نشان و کارگر شهرداری ایوانکی عملیات آواربرداری را با مشارکت نیروهای امدادی هلال احمر و اهالی منطقه انجام دادند.

رئیس آتش‌نشانی ایوانکی با تأکید بر اینکه پیکر این مرد متکدی از زیر آوار خارج شده است، تصریح کرد: عملیات آواربرداری بعد از چند ساعت به پایان رسید و این حادثه یک کشته برجای گذاشت.

کشف سلاح دست‌ساز از شرور آبادانی

سلاح دست‌ساز و عجیب که برای اقدام به تیراندازی به سمت چند خانه در آبادان به کار گرفته شده بود کشف شد.

در پی وقوع چندین فقره تیراندازی به سمت خانه‌ای شهروندان آبادانی موضوع را جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملین این تیراندازی‌ها به پلیس اطلاع دادند و این پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت که در این راستا مأمورین کلانتری ۱۸ ذوالفقاری با کارهای اطلاعاتی و استفاده از منابع و مخبرین، شخصی را که در جهت منافع شخصی و به واسطه قدرت نمایی با سلاحی با قدرت عجیب و دست ساز به سمت چند باب منزل در نقاط مختلف شهرستان تیراندازی کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند. متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضائی شد.

کلاهبرداری میلیاردی در قالب فروش محصولات کشاورزی

فردی که در قالب فروش محصولات کشاورزی، کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد و رئیس پلیس آگاهی کرمان در این زمینه گفت: به دنبال طرح شکایت دو نفر مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها از سوی فردی که خود را نماینده یک شرکت تهیه محصولات دامی و زراعی مرتبط با نهادهای دولتی معرفی و با وعده فروش محصولات زراعی با قیمت کمتر، از یکی از آن‌ها ۸۹۰ میلیون ریال و از دیگری ۱۲ میلیارد ریال دریافت کرده، اما خلف وعده کرده است، موضوع پیگیری شد.

وی ادامه داد: مأموران با ردگیری حساب‌هایی که پول شاکیان به آن‌ها واریز شده بود متوجه شدند صاحب این حساب ساکن مشهد است و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه وی تعداد زیادی کارت بانکی، سیم کارت و ۹۸ سکه طلا کشف شد.

رفیق کشی با اسلحه در باغ خانوادگی در شهریار

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: به دنبال درگیری خونین و شلیک گلوله در یک باغ خانوادگی واقع در وحیدیه شهریار تیمی از کارآگاهان جنایی در محل حادثه حضور یافتند و با پیکر خونین پسر جوانی به‌نام میلاد ۲۲ ساله روبه‌رو شدند و پس از انتقال میلاد به بیمارستان وی جان باخت.

کریم خانی اظهار کرد: بر اساس نخستین تحقیقات میدانی کارآگاهان جنایی دریافتند که ضارب به دنبال اختلاف مالی که با میلاد داشته به باغ آن‌ها آمده و پس از درگیری و قتل فرار کرده است.

وی ادامه داد: مادر مقتول که در باغ حضور داشت به‌کارآگاهان عنوان کرد، پسرم با فرید دوست بودند، اما پسرم به وی بدهکار بود و شب حادثه فرید به باغ ما آمد آن‌ها باهم جر بحث کردند چند لحظه طول نکشید که با شلیک گلوله پسرم را زد و پا به فرار گذاشت، دو روز بعد در حالی که متهم تحت تعقیب بود با پای خودش به اداره پلیس آگاهی رفت و تسلیم شد.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران تشریح کرد: قاتل در نخستین بازجویی‌ها اظهار کرد، میلاد به من مبلغی پول بدهکار بود به خاطر همین اختلاف داشتیم و من نمی‌خواستم وی را بکشم فقط برای ترساندن مرحوم با خودم اسلحه بردم که در جریان درگیری نمی‌دانم چه شد که دست به اسلحه شدم و به وی شلیک کردم، الان هم خیلی پشیمانم و عذاب وجدان باعث شد خودم را تسلیم کنم.

مرگ تلخ مرد جوان در تفریح مرگبار در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان "دره شهر" استان ایلام از سقوط مرد ۴۶ ساله از ارتفاعات کوه " کبیرکوه " و جان باختن وی خبر داد.

علی جمالوندی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه " کبیرکوه " در اطراف بخش ماژین، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "دره شهر" استان ایلام، افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد مرد ۴۶ ساله برای تفریح به کوه "کبیر کوه" عزیمت و به علت نامعلومی از ارتفاع سقوط و با توجه به شدت جراحات وارده در مسیر انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جسد متوفی برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد، افزود: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، افراد باید در همه حال توصیه‌های ایمنی را رعایت کنید تا شاهد وقوع حوادث ناگوار و غیرمنتظره نباشیم.

انفجار گاز شهری و مرگ مرد ۶۴ ساله در اراک

مرد ۶۴ ساله در اثر انفجار گاز شهری در شهر " میلاجرد" شهرستان "کمیجان" به کام مرگ فرو رفت و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از فوت این مرد بر اثر انفجار گاز شهری در شهر میلاجرد شهرستان کمیجان خبر داد.

محمود خلجی افزود: در پی گزارشی که از وقوع یک انفجار در یک منزل مسکونی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این سانحه که به علت نشت گاز صورت گرفت، مردی ۶۴ ساله در حین ورود به منزل کلید برق را روشن می‌کند که در اثر انفجار گاز منتشر شده مصدوم شده و بلافاصله از سوی تیم‌های امدادی به مرکز درمانی انتقال داده می‌شود، فرد مصدوم به علت وخامت وضعیت جسمانی ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

کد خبر 457630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.