جمع‌آوری ۴۶۰ خودروی فرسوده رها شده در شهر اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در هشت ماه امسال ۹۲۰ اخطاریه صادر و ۴۶۰ خودرو جمع‌آوری شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با ارائه گزارشی از عملکرد اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در هشت ماه سال‌جاری، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۲۵ هزار و ۸۴۳ تذکر ارائه شده، ۹ هزار و ۶۱۵ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف ۲۴ هزار و ۴۹ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد شش هزار و ۷۱۱ اخطاریه صادر شده است و سه هزار و ۲۵۲ تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در خصوص جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در هشت ماه امسال ۹۲۰ اخطاریه صادر شده و ۴۶۰ خودرو جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت همچنین ۷۹۴ دستفروش و ۳۶۳ متکدی جمع‌آوری شده است.

وی افزود: در هشت ماه سال‌جاری در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا فاقد مجوز و پروانه و جلوگیری از افزایش طبقات یک هزار و ۲۷ ساختمان، جلوگیری از تعمیرات داخلی شش هزار و ۶۳۰ ساختمان، جلوگیری از تبدیل یک هزار و ۳۳ ساختمان و تعطیلی ۱۳ هزار و ۴۶۲ کارگاه ساختمانی متخلف اقدام شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات شده در بخش کنترل ضایعات سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله)، اظهار کرد: در این راستا ۱۳ هزار و ۹۶ مورد اخطاریه صادر شده است و دو هزار و ۱۷۶ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۴۴۶ رأی اجرا شد و ۴۶۵ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هشت ماهه امسال در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری یک هزار و ۷۳ رأی اجرا شده است.

کد خبر 457624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.