۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
برف و باران در راه است

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از نفوذ امواج بارشی از روز پنجشنبه به استان خبر داد و گفت: بارش برف و باران جنوب و غرب اصفهان و به تدریج تا روز یکشنبه سایر مناطق استان را فرامی‌گیرد.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فردا پنجشنبه ششم آذر با نفوذ سامانه ناپایدار به استان اصفهان افزایش ابر، وزش باد و بارش برف و باران مناطق غرب و جنوب و به تدریج سایر مناطق استان را فرامی‌گیرد.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر روز یکشنبه هفته پیش رو در استان فعال است، افزود: شدت فعالیت سامانه در مناطق غربی و جنوبی از اواخر پنجشنبه تا اوایل جمعه و سپس اواسط شنبه تا اواخر یکشنبه پیش‌بینی می‌شود و در این مناطق احتمال کولاک برف، مه آلودگی و اختلال در تردد شهری و جاده‌ای دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار تا فردا در استان حاکم است و دمای هوا بین دو تا سه درجه افزایش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۵ و ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند اضافه کرد: چوپانان با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 457622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.