افزایش زمان ذخیره‌سازی تصاویر مرکز کنترل ترافیک اصفهان

عضو کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای شهر اصفهان به اقدامات و عملکرد مرکز کنترل ترافیک شهر اصفهان در سه سال گذشته اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در بازدید کمیسیون حمل و نقل از مرکز کنترل ترافیک شهر اصفهان به موارد خوبی از اقدامات و عملکرد این مرکز در سه سال گذشته اشاره شد.

افزایش زمان ذخیره سازی تصاویر به بیش از ۲۰ روز مشکل برخی از همشهریان را در روند رسیدگی به پرونده‌های تصادفات حل می‌کند.

همچنین استفاده از دستگاه‌های جدید به منظور بالا بردن پایداری برق این مرکز در راستای ارائه خدمت به شهروندان در زمینه مدیریت تقاضای سفر و کنترل ترافیک اقدام مؤثر دیگری بود که از بروز اختلال در زمان دهی تقاطع‌ها جلوگیری می‌نماید.

افزایش تعداد سامانه‌های ثبت تخلف با هدف کاهش تلفات ناشی از تصادفات در شهر و با همکاری پلیس راهور از اقدامات دیگر این مرکز است.

به روز رسانی کنترلرهای تقاطع‌های سطح شهر و جابجایی تابلوهای متغیر خبری با هدف افزایش بهره‌وری از دیگر اقدامات در طی سه سال گذشته بوده است.

حمل و نقل هوشمند یکی از مؤلفه‌های اصلی شهر هوشمند است و طرح سیاح یکی از اقدامات مؤثر در جهات تحقق این موضوع است. سامانه یکپارچه اطلاعات حمل و نقل (سیاح)، با یکپارچه کردن داده‌های حوزه حمل و نقل، منبع اطلاعات خوبی را در اختیار مدیران، تصمیم گیران و مردم قرار خواهد داد. "

کد خبر 457603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.