پیشرفت ۶۵ درصدی آزادسازی کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم گفت: در حال حاضر ۶۵ درصد کل پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم آزادسازی و تنها ۳۵ درصد باقی‌مانده است.

ناصر کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جا به جایی تأسیسات در پروژه زیرگذر قهجاورستان انجام شده و عملیات سازه پل اعم از خاکبرداری و اجرای کوله‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: پروژه تقاطع غیر همسطح قهجاورستان در محدوده مناطق ۱۰ و ۱۵ واقع شده که شمال آن در محدوده منطقه ۱۰ و جنوب پروژه در محدوده منطقه ۱۵ قرار گرفته است.

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم از آزادسازی لوپ B پروژه قهجاورستان خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای رمپ C نیز باید آزادسازی‌های لازم توسط شهرداری منطقه ۱۰ انجام شود تا پس از آن نسبت به جا به جایی تیرهای برق اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: از پل آفتاب به سمت جاده خاتون آباد یک هزار و ۴۰۰ متر از طول مسیر در صورت آزادسازی دو لکه موجود، تکمیل خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵ درصد کل پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم آزادسازی و تنها ۳۵ درصد باقی‌مانده است، خاطرنشان کرد: این پروژه در حال حاضر ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: کیلومتر چهار تا هفت از مجموعه ابر پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان حد فاصل پل آفتاب تا خیابان بهاران در حال اجرا است.

کد خبر 457602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.