بخشودگی بهای خدمات پسماند اصناف سبزوار

شهردار سبزوار گفت: شهرداری و شورای اسلامی این شهر در حال تدوین و تصویب لایحه بخشودگی بهای خدمات پسماند اصنافی که به استناد تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تعطیل شده‌اند، هستند.

به گزارش ایمنا، سیدعلی کوشکی اظهار کرد: بهای خدمات پسماند اصناف شهر سبزوار که برابر تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا تعطیل شده اند با معرفی اتاق اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت و تأیید فرمانداری در این ایام مورد بخشودگی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: این لایحه پس از تصویب در شورای محترم اسلامی شهر و تأیید هیئت تطبیق قابلیت اجرا خواهد داشت.

شهردار سبزوار همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت بحران این شهر، عنوان کرد: همه فعالیت‌های خود را با اولویت توجه به موضوع پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان دنبال می‌کنیم.

کوشکی با تاکید بر اینکه تمام امکانات برای خدمات رسانی مطلوب در محدودیت‌های دو هفته کرونایی برای جلب رضایت شهروندان فراهم شده، تاکید کرد: همه برنامه ریزی ها و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده و امیدواریم شهروندان و کسبه سبزواری همراهی بیشتری برای قطعه زنجیره انسانی و مهار کرونا در این ایام با ما داشته باشند.

شهردار سبزوار با اشاره به هشدارهای اخیر هواشناسی مبنی هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی و احتمال آبگرفتگی معابر، تصریح کرد: تمامی نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی احتمالی و رفع آبگرفتگی ها به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

کد خبر 457600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.