۱.۵ برابر شدن فعالیت‌های عمرانی در شهر/نیاز به تزریق ۱۵ میلیارد تومان اعتبار داریم

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ۱.۵ برابر شدن فعالیت‌های عمرانی در شهر خبر داد و گفت: تامین مالی پروژه‌ها، ضرورت اجرای آنها در موعد مقرر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طرفه تابان صبح امروز _چهارشنبه پنجم آذرماه ۹۹ _ در جلسه بررسی میزان پیشرفت اجرای پروژه‌های عمرانی شهر که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: در هشت ماهه سال گذشته ۶۶.۴ میلیارد تومان منابع مالی به سازمان عمران تخصیص یافته بود که این رقم در هشت ماهه امسال ۲۲ میلیارد تومان بوده است.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین مالی پروژه‌ها و اجرای آنها در موعد مقرر، افزود: سازمان عمران علی رغم وجود تمام مشکلات به لحاظ نوسانات قیمت، با قوت و قدرت در حال اجرای پروژه‌ها است، اما نیاز به تأمین اعتبار برای پرداخت بدهی کارکنان و پیمانکاران داریم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به میزان بدهی‌های این سازمان، ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ میلیارد تومان بدهی نقدی به پیمانکاران و ۸.۵ میلیارد تومان به فروشگاه‌ها است و ۱۵ میلیارد تومان مجموع بدهی‌های غیرنقدی سازمان عمران است.

وی ادامه داد: این در حالی است که مطالبات سازمان عمران از شهرداری مرکزی در مجموع حدود ۴۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و حدود ۲۰ میلیارد تومان غیرنقدی است.

طرفه تابان گفت: علی رغم ۱.۵ برابر شدن انجام فعالیت‌ها، پروژه‌های عمرانی با همان تعداد نیروهای موجود در حال اجراست.

وی تأکید کرد: حداقل باید ۱۵ میلیارد تومان منابع مالی به این سازمان داده شود تا بخشی از تأمین مالی مورد نیاز محقق شود چرا که تنها نزدیک به سه میلیارد تومان خرید نقدی برای تأمین نرده‌های پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی نیاز داریم.

کد خبر 457590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.