پیشرفت  ۸۹.۰۲ درصدی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان

سرپرست مدیریت پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان پیشرفت برنامه‌ای پروژه مرکز همایش های بین المللی اصفهان را ۹۰.۴۵ درصد اعلام کرد و گفت: پیشرفت واقعی پروژه ۸۹.۰۲ و انحراف از برنامه ۱.۴۳ درصد است.

محسن ترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد:  ۶۵ درصد از لوورهای چوبی نمای کنکورس به متراژ بیش از دو هزار مترمربع و ۶۰ درصد از سنگ کف کنکورس به متراژ بیش از یک هزار و ۸۰۰ مترمربع اجرا شده است.

وی از اجرای ۶۵ درصد از لوور بدنه داخلی سالن اصلی به متراژ بیش از ۸۵۰ مترمربع خبر داد و تصریح کرد: ورود کابل‌های مربوطه به پست‌های پاساژ و اتاق‌های برق به متراژ ۱۱ هزار متر و مبلغ بیش از ۷.۵ میلیارد تومان همچنین ورود و اجرای تجهیزات اطفای حریق پست‌های پاساژ و اتاق‌های برق به مبلغ ۱.۸ میلیارد تومان انجام شده است.

سرپرست مدیریت پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان با بیان اینکه ورود سیستم اعلام حریق دفاتر اداری و سالن‌های جنبی به مبلغ ۵.۴ میلیارد تومان و نصب بیش از ۶۰ درصدی آن انجام شده است، گفت: پیگیری و ترخیص و حمل آسانسورهای شیشه‌ای به محل پروژه و ورود سیستم اطفای حریق دفاتر اداری و سالن‌های جنبی با نصب بیش از ۶۰ درصدی از دیگر اقدامات شده است.

وی با تأکید بر اینکه عملیات سفت کاری و نازک کاری موتورخانه مرکز همایش‌ها تکمیل و تحویل موقت شده است، تصریح کرد: تهیه، اجرا، نصب و راه‌اندازی سن متحرک در حال تست، راه‌اندازی و تحویل موقت بوده است همچنین پارکینگ‌های p1 و p2 تکمیل و سفت‌کاری و نازک‌کاری شده است.

ترابی از خرید و اجرای دیزل ژنراتورها خبر داد و گفت: اجرای پوشش سقف کلزیپ ۹۰.۱۱ درصد پیشرفت داشته و ساخت دفاتر اداری نیز تاکنون ۸۰.۷۴ درصد پیشرفت داشته است.

وی از پیشرفت ۷۹.۲۵ درصدی تکمیل سفت کاری و نازک کاری فضای کنکورس خبر داد و گفت: محوطه‌سازی و تکمیل مسیر پروژه در حال حاضر ۷۱.۷۴ درصد، سالن‌های جانبی ۶۹.۵۲ درصد و اجرای دکوراتیو بدنه سالن اصلی ۶۳.۴۱ درصد پیشرفت داشته است.

سرپرست مدیریت پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان پیشرفت برنامه‌ای پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان را ۹۰.۴۵ درصد اعلام کرد و گفت: پیشرفت واقعی پروژه ۸۹.۰۲ و انحراف از برنامه ۱.۴۳ درصد است.

وی با اشاره به مشکلات و موانع اجرایی تصریح کرد: نوسانات قیمت ارز و نداشتن ثبات قیمت اجناس و مصالح در بازار، روند طولانی ترخیص کالاهای خارجی و مشکلات گمرکی، تعیین تکلیف نکردن زیرساخت و اجرای سیستم جریان ضعیف، حضور نیافتن بهره‌بردار در پروژه، روند طولانی برگزاری مزایدات املاک و افزایش مطالبات غیر نقد پیمانکاران همچنین کاهش قدرت خرید پیمانکاران به دلیل فاصله طولانی صورت وضعیت تا پرداخت مطالبات غیر نقد و برگزاری مزایدات املاک از جمله این مشکلات است.

کد خبر 457583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.