۱۰۱۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی در اصفهان فعال است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۸ میلیارد تومان پروژه فعال در قالب ۴۴۴ قرارداد در شهر فعال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر صبح امروز _چهارشنبه پنجم آذرماه ۹۹ _ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۱۸ میلیارد تومان پروژه فعال در قالب ۴۴۴ قرارداد در شهر فعال است که از این مبلغ ۹۸۰ میلیارد تومان توسط معاونت عمران طی ۲۲۵ قرارداد و ۳۸ میلیارد تومان با ۲۱۹ قرارداد منعقد شده در مناطق در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه بیشترین رقم قرارداد فعال پروژه‌ها مربوط به مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان با ۳۰۰ میلیارد تومان است، افزود: ۲۶۴ میلیارد تومان قرارداد نیز در پروژه حلقه حفاظتی شهر فعال است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در منطقه شش در حال حاضر حدود ۶۷ میلیارد تومان قرارداد فعال برای اجرای پروژه‌های عمرانی وجود دارد که توسط معاونت عمران مدیریت می‌شود و حدود شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب ۵۷ قرارداد نیز توسط منطقه، قرارداد منعقد شده است.

وی گفت: کمترین رقم اجرای پروژه‌ها را در منطقه ۱۱ شاهد هستیم که در مجموع حدود ۱۰ قرارداد با مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فعال است؛ البته شاید در نگاه نخست توزیع اعتبارات تا حدودی ناعادلانه به نظر آید، اما اجرای پروژه‌های بزرگی همچون سالن اجتماعات گلستان شهدا و مرکز همایش‌های بین‌المللی در منطقه شش مهمترین عامل تفاوت این ارقام است.

مظفر با اشاره به پروژه تقاطع قهجاورستان، گفت: در جلسه امروز دلایل تأخیر آزادسازی بخشی از فضای تقاطع قهجاورستان در محدوده منطقه ۱۰ مطرح و بررسی شد که تا ۱۰ روز آینده مشکل مربوطه رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح پروژه تقاطع قهجاورستان با برخی از تأسیسات شهری تداخل داشت، مقرر شد اصلاحات مورد نیاز طرح با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و دفتر کل طراحی انجام شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان اظهار کرد: در جلسه امروز همچنین مقرر شد ایجاد المان ورودی شهر در پروژه تقاطع شهید سلیمانی تا هفته آینده توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تعیین تکلیف شود.

وی از آغاز عملیات بخشی از رینگ چهارم در جنوب اصفهان و اجرای حدود پنج کیلومتر پیست دوچرخه به صورت همزمان در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: جلسات بررسی پروژه‌های عمرانی شهر که هر دو هفته یکبار با حضور شهردار اصفهان و معاونان برگزار می‌شود، در سیاست‌گذاری اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار تأثیرگذار است.

کد خبر 457562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.