واریز ۳۸۵ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

معاون دفتر امور شهری و شوراهای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های دولت برای توسعه زیرساخت‌های شهری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۸۵ میلیارد ریال بین شهرداری‌های این استان توزیع شده است.

به گزارش ایمنا، سالار حسین‌پور اظهار کرد: این اعتبار بین ۴۲ شهرداری در استان توزیع و به حساب شهرداری‌ها واریز شد که از این مبلغ ۳۵۹ میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده، ۱۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و مبلغ هفت میلیارد ریال از محل کمک به تأمین توسعه ناوگان حمل و نقل تأمین و اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت شش دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک و همچنین ۲۸ دستگاه تجهیزات تنفسی ویژه خدمات واحدها و سازمان‌های آتش‌نشانی به شهرداری‌های استان تحویل داده شد.

معاون دفتر امور شهری و شوراهای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ارزش این تعداد ماشین‌آلات و تجهیزات با احتساب قیمت دولتی در زمان اختصاص و تحویل، ۳۰ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری‌ها و بقیه از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری تأمین و پرداخت شده است.

حسین‌پور گفت: خرید ماشین‌آلات مورد نیاز و تأمین قیر رایگان برای شهرداری‌های از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه تخصیص و توزیع قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 457550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.