مرغ ارزان می‌شود!

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت سفید اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود نرخ هر کیلوگرم مرغ گرم در روند معاملات بازار تا هفته آینده به روال قبلی خود بازگردد.

محمدعلی فروغی ابری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند افزایشی نرخ هرکیلوگرم مرغ گرم در بازار فروشندگان گوشت سفید در بازه زمانی روزهای اخیر، اظهار کرد: توزیع مرغ گرم در بازار در وضعیت مناسبی قرار دارد و در روزهای گذشته شاهد کاهش پنج تا ۶ هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار گوشت سفید اصفهان بوده‌ایم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود نرخ هرکیلوگرم مرغ گرم در روند معاملات بازار تا هفته آینده به روال قبلی خود بازگردد و قیمت این کالا کاهش را تجربه کند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت سفید اصفهان با بیان اینکه امیدواریم با کاهش قیمت مرغ گرم در بازار، التهابات بازار گوشت سفید برطرف شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت چاپ شده روی نایلون بسته‌بندی مرغ‌های گرم در بازار هرکیلو ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان است اما نرخ مرغ در بازار در بازه زمانی روزهای گذشته از این نرخ بالاتر بود.

فروغی ابری اضافه کرد: قیمت مصوب فروش هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان، ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان است و امیدواریم در روزهای آینده قیمت مرغ به این عدد برسد.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در روزهای اخیر انواع مختلفی داشت و به کانال ۳۲ و ۳۳ هزار تومان نیز رسید.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت سفید اصفهان با بیان اینکه قیمت مرغ گرم در بازار درحال کاهش است، خاطرنشان کرد: علت اصلی افزایش قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار را باید از مسئولان و مدیران جهاد کشاورزی پرسید و دولت مسئول رسیدگی به نوسانات قیمت در بازار است.

وی یادآور شد: از وضعیت جوجه‌ریزی مرغداران و تأمین نهاده‌های مورد نیاز فعالان صنعت پرورش طیور در استان اطلاعاتی نداریم.

کد خبر 457547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.