قهر بازیکن تیم بلژیکی به خاطر صندلی اتوبوس!

امانوئل دنیس مهاجم ۳۳ ساله کلوب بروخه به دلیل اینکه اجازه نشستن روی صندلی مورد علاقه اش را نداشت، قهر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در تمرین روز قبل از بازی بوروخه مقابل دورتموند در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا اتفاق جالب و عجیبی برای یکی از بازیکنان تیم بلژیکی رخ داد که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است‌.

امانوئل دنیس، مهاجم نیجریه‌ای باشگاه بروخه به دلیل اینکه اجازه نشستن روی صندلی مورد علاقه‌اش در اتوبوس تیم از او گرفته شد، قهر کرد و از اردوی این تیم خارج شد! این اتفاق پس از تمرین بروخه در سیگنال ایدوناپارک در روز دوشنبه رخ داد و احتمالاً وی توسط کمیته انضباطی این باشگاه جریمه خواهد شد.

فیلیپه کلمنت، مربی بروخه نیز روز دوشنبه اعلام کرده بود این بازیکن به دلایل انضباطی دیدار مقابل دورتموند را از دست خواهد داد، اما توضیح بیشتری در این خصوص ارائه نکرد. این مهاجم ۲۳ ساله، فصل گذشته مقابل رئال‌مادرید دبل کرد و در دیدار فصل جاری مقابل زنیت نیز موفق به گلزنی شده بود.

لازم ذکر است نماینده بلژیک دیدار شب گذشته مقابل دورتموند را سه بر صفر واگذار کرد تا در دو هفته پایانی شرایط این گروه برای صعود جالب باشد. شاگردان فاوره با ۹ امتیاز در صدر جدول هستند و لاتزیو هم با کسب ۸ امتیاز دوم است. بروخه هم با ۴ امتیاز همچنان شانس صعود به عنوان تیم دوم را دارد.

کد خبر 457542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.