رئال در فکر معامله با اینتر بر سر ایسکو!

تیم فوتبال رئال مادرید درحال مذاکره با مدیران اینتر ایتالیا است تا ایسکو را با اریکسن دانمارکی معاوضه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو باشگاه رئال‌مادرید و اینترمیلان گفت و گوهای اولیه برای بررسی احتمال معاوضه ایسکو و کریستین اریکسون آغاز کرده‌اند.

از مدت‌ها قبل ایسکو با مدیران و مربیان و هواداران رئال مادرید رابطه‌اش شکرآب شد و به همین دلیل قصد جدایی داشت که هر بار با او مخالفت می‌شد. رابطه بد طرفین باعث کم بازی کردن این هافبک خوش نقش و خوش تکنیک شده و می‌توان گفت که به نیمکت پیچ شده که این به مذاق ایسکو خوش نیامده است چون او کارآیی بالایی دارد. با توجه به هزینه ۲۷ میلیون یورویی اینتر برای جذب اریکسون در زمستان ۲۰۲۰، دو باشگاه راه زیادی برای رسیدن به توافق دارند، چرا که رئال ارزش ایسکو را بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو می‌داند.

ایسکو تنها ۳ بار در ترکیب ثابت رئال در لالیگا حضور داشته است و اریکسون نیز در ۵ بازی سری‌آ هیچ تأثیری روی ثمر نشستن گل‌های تیمش نداشته است. البته اریکسون هم که در تاتنهام یک ستاره میانه میدان بود، با ورود مورینیو به این تیم، هافبک دانمارکی نادیده گرفته شد و مجبور شد جدا شود و از اینتر برود. بازیکنی که یک ستاره بود و تیم‌های بزرگی را خواهان خود می‌دید، اما الان در اینتر هم شرایط خوبی ندارد و حالا قصد دارد با تغییر شرایط و باشگاهش، دوباره به دوران اوج بازگردد.

پیش از این از لئاندرو پاردس از (پاری‌سن‌ژرمن) و از گرانیت ژاکا (آرسنال) به عنوان گزینه‌های اینتر برای معاوضه با اریکسون یاد شده بود.

کد خبر 457538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.