آزادسازی حریم خیابان "شهید جلالوند" پره‌سر

شهردار پره سر گفت: پیرامون خیابان شهید جلالوند به متراژ ۴۰۰ متربع عقب نشینی شد و کل حریم آن آزادسازی شد.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان شهید جلالوند یکی از خیابان‌های فرعی پرتردد شهر پره‌سر است که در یک سمت آن نهالستان قرار گرفته است و در مواقع بارندگی منازل شهروندان دچار آبگرفتگی می‌شد.

وی افزود: مدیریت شهری برای رفع آبگرفتگی، پیرامون این خیابان را به متراژ ۴۰۰ مترمربع عقب نشینی کرد و کل حریم آن را آزادسازی کرد.

شهردار پره سر با بیان اینکه برای هدایت آب سطحی در خیابان شهید جلالوند لوله گذاری خواهد شد. اضافه کرد: در یک سمت خیابان جدول‌کاری و پیاده روسازی شده و در سمت آزادسازی شده نیز به زودی اجرا خواهد شد.

شهابی از پایان سنگفرش و بندکشی پیاده رو خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل بانک تجارت سابق تا حمام قدیمی و پاسگاه پره سر خبر داد و گفت: زیرسازی و آماده سازی پیاده رو خیابان شهید نوربخش جهت موزائیک کاری در حال اجرا است.

وی گفت: تعدادی لوله دفع فاضلاب توسط شهروندان به داخل کانال‌ها، نهرهای عمومی، مزارع و رودخانه‌ها هدایت شده بود که در هفته گذشته با کمک نیروهای خدمات شهری شهرداری پره سر مسدود شد.

شهردار پره‌سر تاکید کرد: شهروندان باید فاضلاب خود را در حیاط منزل با استفاده از سیستم سپتینگ مهار کرده و از هدایت آن به داخل نهرهای عمومی، مزارع و رودخانه‌ها خودداری کنند، زیرا با این اقدام آن‌ها، مواد آلاینده و بسیار سمی فاضلاب وارد آب‌های زیرزمینی شده و به مرور زمان انواع بیماری‌های خطرناک سلامت خانواده‌ها را تهدید خواهد کرد.

شهابی به شاخه زنی درختان سطح شهر و رهاسازی سیم‌های برق برای جلوگیری از خطرات احتمالی اشاره کرد و گفت: کاشت انواع گل‌های فصلی در خیابان اصلی شهر و گونه گیاهی پالم نیز در بلوار تازه ساخت شهرک شفارود انجام شده است.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است.

کد خبر 457523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.