تراکتور- سپاهان / مأموریت سخت در سرمای تبریز

تیم فوتبال سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال، امروز _ پنج شنبه _ از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان

پنجشنبه، ۶ آذرماه، ساعت ۱۶:۳۰

ورزشگاه: یادگار امام (ره) تبریز

داور: بیژن حیدری

آخرین رویارویی: تراکتور ۲- سپاهان یک

پخش زنده: شبکه سهند

مأموریت سخت در سرمای تبریز

حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال بدون شک دیدار دو قطب شهرستانی فوتبال ایران در تبریز است. تراکتور و سپاهان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هنوز نتوانسته‌اند در حد نام خود در مسابقات ظاهر شوند و در دو دیدار گذشته انتظارات هوادارانشان را برآورده نکرده‌اند.

سپاهان پس از شکست هفته نخست برابر گل گهر هفته گذشته برابر تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم به زحمت با یک گل پیروز شد. آنچه از سپاهان در بازی هفته گذشته دیدیم تنها یک نیمه با کیفیت بود و به نظر می‌رسد سپاهان همچنان برای رسیدن به فرم ایده آل و هماهنگی بازیکنان با آنچه در ذهن کادر فنی است زمان نیاز دارد.

نویدکیا در بازی هفته برابر آلومینیوم تیمش را با ۵ تغییر نسبت به بازی قبل به میدان فرستاده بود و به نظر از این تغییرات جواب هم گرفت اما در هر صورت چند هفته‌ای طول می‌کشد که سرمربی جوان سپاهان ترکیب ایده‌آل خود را بشناسد. با این حساب جدال با تراکتور محک جدی‌تری برای ارزیابی عملکرد ترکیب هفته قبل است و باید دید عملکرد بازیکنان به چه شکل خواهد بود.

در سوی دیگر تراکتور در حالی لیگ بیستم را آغاز کرد که حضور علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال و ذوب آهن روی نیمکت از اتفاقات عجیب این فصل بشمار می‌رفت. منصوریان که در چند تجربه اخیرش نیز موفق نبوده است در دو هفته نخست لیگ نیز در کسب پیروزی ناکام بوده است و برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران دو تساوی حاصل کارش بوده است.

جدال فردای تراکتور و سپاهان تقابل ستاره‌های هجومی پرتعداد دو تیم است، در یک سو تراکتور با بازیکنانی مثل احسان حاج صفی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی و در سوی دیگر سپاهان با بازیکنانی مثل سروش رفیعی، محمدرضا حسینی و محمد محبی به سوی دروازه‌ها حمله ور می‌شوند. این تعدد مهره‌های شاخص هجومی در ترکیب دو تیم به خصوص سپاهان می‌تواند به جذابیت دیدار فردا بیفزاید.

سپاهان در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که مهدی کیانی و محمدرضا خلعتبری با مصدومیت جزئی رو به رو هستند و حضورشان در دیدار با تراکتور مشخص نیست اما خبر خوش برای سپاهان پایان دوری گئورگی گولسیانی است و او می‌تواند تیمش را در بازی فردا همراهی کند.

در تراکتور نیز هادی محمدی و محمدرضا خانزاده، دو مدافع میانی تراکتور با مصدومیت رو به رو هستند اما مشخص نیست به بازی فردا می‌رسند یا خیر.

گفتنی است جدال‌های فصل گذشته میان این دو تیم با یک برد برای هر کدام همراه بود، در تبریز تراکتور ۲ بر یک از سد سپاهان گذشت و در اصفهان سپاهان ۲ بر صفر پیروز شد.

ترکیب احتمالی تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، وفا هخامنش، میثم تیموری، مهدی تیکدری، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و اوکاچا حمزویی

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد نژاد مهدی، محمدرضا مهدی‌زاده، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، جلال الدین علیمحمدی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

کد خبر 457508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.