قرارداد ۱۰ ساله؛ پیشنهاد اغواکننده سیتی برای جذب «مسی»

مالک باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با پیشنهاد قراردادی ۱۰ ساله، فوق ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مارکا، «لیونل مسی» در صورت عدم توافق با بارسلونا می‌تواند سال آینده به صورت بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود. باشگاه منچسترسیتی نیز علاقه زیادی به جذب دارنده ۶ توپ طلا و کاپیتان آبی‌اناری‌ها را دارد.

به نظر می‌رسد که مالک باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با مسی قراردادی ببندد که تا ۴۳ سالگی این بازیکن ادامه داشته باشد. روزنامه تایمز در گزارشی اعلام کرد که سیتیزن‌ها به مسی پیشنهادی ۱۰ ساله ارائه می‌کنند که به او اجازه می‌دهد در هر هشت تیمی که زیر مجموعه گروه فوتبال سیتی است، بپیوندد. این تیم‌ها شامل نیویورک سیتی، ملبورن‌سیتی، یوکوهاما مارینوس و چند تیم دیگر می‌شوند.

همچنین مسی در این قرارداد می‌تواند به عنوان سفیر جهانی گروه فوتبال سیتی فعالیت کند. این بازیکن از تاریخ اول ژانویه آزاد خواهد بود و از آن تاریخ می‌تواند با باشگاه‌های جدید مذاکره کند.

البته هنوز اختلافات زیادی در مورد بحث جدایی مسی از بارسا وجود دارد. به طور مثال اسکای اسپرت در روز دوشنبه در گزارشی عنوان کرد که باشگاه منچسترسیتی به دلیل سن و حقوق بالای این فوق ستاره در جذب او تردید دارد. یا در سمتی دیگر «ویکتور فونت» یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است که ستاره این باشگاه در این تیم به طور قطع ماندنی خواهد شد.‌

کد خبر 457463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.