بیاتلو: استقلال وارد حاشیه شده اما آینده روشنی دارد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: استقلال کمی دچار حاشیه شده اما این تیم با این بازیکنان و کادر فنی آینده روشنی خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از دیدار ماشین سازی و استقلال اظهار کرد: کل بازی‌های لیگ سخت است و همه آنها حکم یک فینال را دارد. بازی‌ها همه غیر قابل پیش بینی است چون فوتبال تغییر کرده، سرعت بازی‌ها بالا رفته و مربی‌های فوتبال کشورمان به روز تر شده‌اند و هیچ تیمی از قبل بازنده بازی نیست.

وی افزود: استقلال در ۲۰ دوره گذشته لیگ برتر و حتی جام آزادگان همیشه مدعی و تیم خوبی بوده و نفرات خوبی داشته است. ما کاری به بازی گذشته استقلال نداریم و شناخت کاملی از این تیم داریم. ماشین سازی دگرگون شده و ۲۰ بازیکنش را از دست داده است. زمان می‌برد تا هماهنگ شویم ولی مطمئن هستیم تیمی که جمع کردیم آینده درخشانی هم از نظر تیمی و هم از نظر انفرادی خواهد داشت. شک نکنید آنها در آینده جز بهترین‌های فوتبال کشور خارج خواهند شد.

سرمربی تیم ماشین سازی در خصوص اینکه یحیی گل محمدی از چمن ورزشگاه آزادی ایراد گرفته بود عنوان کرد: ما هیچ اطلاعی از وضعیت زمین نداریم چون تمرینی در آزادی نداشتیم. شاید این هفته وضعیت زمین فرق کرده باشد ولی این نظر آقای گل محمدی بوده است.

بیاتلو در خصوص غیبت تماشاگران و اینکه آیا حضور تماشاگر در این دیدار بهتر بود یا خیر گفت: به نظر من فوتبال همیشه با تماشاگر بهتر است و اگر فوتبال دوستان بودند شاید حتی به نفع تیم جوان ما می‌شد چون حضور تماشاگر برای بازیکن جوان انگیزه ایجاد می‌کند.

وی در خصوص اینکه در هفته گذشته خیلی از مربیان فوتبال کشور از کوره در رفتند و خود این مربی در هفته اول این شرایط را تجربه کرد تصریح کرد: شاید یکسری مسائل داوری وجود داشته باشد. عمده مشکل این است که انتظار از مربیان جوان خیلی بالا است و آنها باید پاسخگوی باشگاه و هواداران باشند. اگر مسابقات جلو برود شاید کیفیت داوری‌ها بهتر شود هر چند ممکن است یک هفته سوت‌ها به ضرر و هفته دیگر به نفع ما باشد ولی دلیل این موضوعی که شما گفتید به خاطر جوان بودن مربیان است که ممکن است باعث شود آنها بعضی مواقع از بحث فنی خارج شوند.

سرمربی ماشین سازی در خصوص شناختش از استقلال خاطرنشان کرد: این تیم از نظر فردی تیم خوب و کاملی است و در هر پست ۲ بازیکن با کیفیت دارد. آنها کمی وارد حاشیه شدند ولی با وجود فکری و بازیکنانشان آینده خوبی دارند. ما هم در بازی فردا تلاش می‌کنیم و شک نکنید بازیکنان ما فوتبال خوبی ارائه می‌کنند. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و این دیدار را به قدیمی‌ترین هواداران فوتبال در لیگ برتر تقدیم کنیم. دوست دارم هواداران خوشحال شوند، اصلاً اهل تملق و این حرف‌ها نیستم، همه ما عاشق تیم ماشین سازی هستیم و به خاطر پیراهن سبز این تیم و هوادارانش نتایج خوبی می‌گیریم.

منبع: فارس

کد خبر 457433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.