کاهش حدود ۸۰ درصدی تردد خودروهای شخصی در مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: تردد خودروهای شخصی در سه روز گذشته از اجرای محدودیت تردد در ساعت ۲۱ تا ۴ صبح حدود ۸۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: طبق آمار در روز شنبه اول آذر تردد خودروهای شخصی در ساعت ۲۱ الی ۴ صبح ۷۳ درصد نسبت به شنبه قبل از آن کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه جا به جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی ۱۵ درصد کاهش داشته است، افزود: همچنین تردد خودروهای شخصی در ساعت منع تردد در روز یکشنبه دوم آذر ۸۳ درصد و روز دوشنبه سوم آذر ۸۱ درصد نسبت به مشابه هفته گذشته کاهش داشته است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد با اشاره به تردد خودروهای شخصی در ساعات ۴ الی ۲۱ طی سه روز گذشته، تصریح کرد: بر اساس آمار تردد خودروهای شخصی در ساعت مجاز تردد در روز شنبه اول آذر ۴ درصد، یکشنبه دوم آذر ۲۵ درصد و دوشنبه سوم آذر ۱۷ درصد نسبت به مشابه هفته گذشته کاهش داشته است.

کاظمی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی نیز استفاده از تاکسی در ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در روز اول آذر ۲۲ درصد افزایش و در روز یکشنبه دوم آذر ۲۲ درصد و دوشنبه سوم آذر هفت درصد نسبت به مشابه هفته قبل کاهش داشته است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین استفاده از حمل و نقل عمومی در ساعت ۴ صبح تا ۲۱ در روز شنبه اول آذر ۱۲ درصد، یکشنبه دوم آذر ۲۶ درصد و دوشنبه سوم آذر نسبت به هفته قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: این آمار نشان دهنده این است که بخش زیادی از شهروندان عزیز طی سه روز گذشته از اجرای محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با ویروس کرونا از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده‌اند.

کد خبر 457419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.