فعالیت شیرینی فروشی‌ها ممنوع است/ تکذیب اخبار منتشر شده در فضای مجازی

مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اجازه فعالیت رسته شیرینی فروشی و قنادی در زمان محدودیت‌های اعلام شده از طرف ستاد مقابله با کرونای استان از تاریخ اول تا ۱۴ آذر ماه ۹۹ صحت ندارد و این گروه شغلی اجازه فعالیت ندارد.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اجازه فعالیت رسته شیرینی فروشی و قنادی در محدودیت‌های اعلام شده از طرف ستاد مقابله با کرونای استان از تاریخ اول تا ۱۴ آذر ماه ۹۹ صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه افراد باید اخبار را از رسانه‌ها و منابع معتبر و رسمی دنبال کنند، خاطرنشان کرد: اجازه فعالیت این واحدها از طرف معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صادر نشده است و به اطلاع همشهریان محترم می‌رسانیم بر اساس مصوبات آخرین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فعالیت این مشاغل تا اطلاع ثانوی و تا پایان محدودیت‌های اعلام شده ممنوع است.

مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت استان اصفهان تصریح کرد: اجازه فعالیت تمام مشاغل یا اصناف در محدودیت‌های کرونا، تنها از طرف ستاد مقابله با کرونا استان اعلام می‌شود و افراد نباید به اخبار منتشر شده در فضای مجازی که منبع موثقی ندارد توجه کنند.

وی رعایت دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا را برای کنترل پاندمی کرونا ضروری دانست و ادامه داد: افراد باید با مسئولان همکاری کنند و با رعایت نکات بهداشتی و محدودیت‌های اعمال شده توسط ستاد مقابله با شیوع کرونا در استان به کاهش آمار مبتلایان به کرونا و مدیریت و کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ کمک کنند.

عسگری خاطرنشان کرد: اگر در وضعیت قرمز بمانیم و آمار ابتلا به کرونا ویروس همچنان صعودی باشد احتمال دارد اعمال محدودیت‌ها شدیدتر شود، بنابراین باید پروتکل‌ها را رعایت‌ کنیم تا بتوانیم به شرایط عادی بازگردیم.

کد خبر 457373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.