سامانه «پرتو» شهرداری سمنان راه‌اندازی شد

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از طراحی و آغاز به کار بستر یکپارچه سازی و تجمیع کارگاه جوشکاری «سامانه پرتو» خبر داد.

وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای راه‌اندازی سرویس‌های مدیریت و ایجاد زیرساخت‌ها و طراحی فرآیندهای لازم، به درخواست معاونت خدمات شهری سامانه‌ای با عنوان «سامانه پرتو» توسط سازمان فاوا شهرداری سمنان پیاده سازی شد و به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی افزود: از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا در راستای کاهش تجمع افراد و مراجعات حضوری کارکنان شهرداری تمهیدات گوناگونی در نظر گرفته شده است بویژه در این مدت جهت ایجاد فضایی به دور از خطرات آلودگی برای مدیران و کارشناسان شهرداری، سامانه پرتو از سامانه‌های داخلی شهرداری راه‌اندازی شده است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان تصریح کرد: در این سامانه همه کارگاه‌های جوشکاری مناطق سه‌گانه شهرداری به صورت یکپارچه و با مدیریت مرکزی کار می‌کنند.

پرویزی با اشاره به ویژگی‌های این سامانه، تصریح کرد: این سامانه قابلیت پیگیری امور برای معاونت خدمات شهری مناطق در سریع‌ترین زمان ممکن را فراهم می‌کند و با این روش خدمت رسانی در زمینه‌های مرتبط به شهروندان تسریع خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از فضای مجازی برای انجام امور جهت حفظ سلامت شهروندان، خاطرنشان کرد: سامانه مذکور از طریق سایت شهرداری سمنان و همچنین با آدرس http://parto.semnan.ir قابل دسترسی است.

کد خبر 457364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.