فستیوال گل ذوبی‌ها در فولادشهر/ پیروزی ملوان و وچان

هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی تیم های ذوب آهن و شهرداری بم از گروه اول و ملوان بندر انزلی و وچان کردستان از گروه دوم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه_ ۷ آذر ماه_ در هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان در گروه اول ذوب آهن از ساعت ۱۴ در ورزشگاه فولادشهر میزبان نماینده البرز بود که این دیدار با دو گل از نگین زندی و یک گل از مرضیه نیکخواه بازیکنان ذوب آهن به پایان رسید و در نتیجه ذوب آهن با نتیجه سه بر صفر بازی را پیروز شد.

در دیگر بازی این گروه تیم‌های همیاری آذربایجان غربی و شهرداری بم قرار بود از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید باکری ارومیه به مصاف هم بروند که به خاطر شرایط آب و هوایی این دیدار با تأخیر آغاز شد و در نهایت با پیروزی سه بر صفر شهرداری بم به پایان رسید. گل‌های این دیدار را بهناز طاهر خانی، کوهستان خسروی و فروغ موری برای شهرداری بم به ثمر رساندند

در گروه دوم تیم‌های سارگل بوشهر و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ملوان بندرانزلی به پایان رسید. گل سارگل بوشهر را کوثر ایزد پناه و گل‌های ملوان بندرانزلی را صفورا جعفری و راضیه موسوی به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه تیم‌های پالایش گاز ایلام و وچان کردستان از ساعت ۱۴ در ورزشگاه عدالت ایلام رو در روی هم قرار گرفتند و وچان کردستان با هتریک زهرا قنبری و با نتیجه سه بر یک پیروز این میدان شد.

کد خبر 457360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.