رفع محدودیت پرداخت بالای ۵۰۰ میلیون ریال در PC-pos های شهرداری ارومیه

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: محدودیت پرداخت بالای ۵۰۰ میلیون ریال در PC-pos های شهرداری ارومیه برداشته شد.

به گزارش ایمنا، یاسر اسدپور در این باره اظهار کرد: در راستای رعایت مباحث پدافند غیر عامل و سهولت تأیید پرداخت آنی قبوض در مناطق شهرداری به صورت آنلاین، شبکه اینترانت شهرداری ارومیه به شبکه امن بانکی وصل شد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده از طریق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران محدودیت بالای ۵۰ میلیون تومان در پرداخت PC-pos های شهرداری ارومیه در راستای تکریم ارباب رجوع برداشته شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تصریح کرد: بنابر مذاکرات و پیگیری‌های صورت گرفته از سیستم بانکی کشور، محدودیت پرداخت عوارض تا سقف ۵۰ میلیون تومان در بستر pc-pos شهرداری ارومیه برداشته شد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهروندان از این پس و در ایام شیوع کرونا، برای پرداخت مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان نیازی به مراجعه به شعب بانک ندارند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به شیوه پرداخت عوارض اضافه کرد: شهروندان مبالغ را در واحدهای شهرداری از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانند پرداخت کنند.

وی اظهار کرد: از طریق بستر ارتباطی بین شبکه اینترانت شهرداری و شبکه بانکی که از قبل برقرار شده، قبوض پرداختی به صورت آنی تأیید می‌شود.

اسدپور گفت: خدمات مورد تقاضا در همان روز به شهروندان ارائه می‌شود تا نیازی به حضور مجدد شهروندان در شهرداری نباشد.

وی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن ارومیه در وضعیت قرمز و به منظور کاهش تردد شهروندان به شهرداری و سایر ادارات، این سازمان تمامی توان خود را برای کاهش مراجعه به کار گرفته و این امر گامی مهم در راستای حفظ سلامتی شهروندان و رفاه حال آنها است.

کد خبر 457356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.