یک میلیارد یورو بدهی در حساب اتلتیکو مادرید

رکورد جدید بدهی در پایتخت اسپانیا به ثبت رسیده و باشگاه اتلتیکو مادرید تا حد زیادی درگیر مشکلات اقتصادی و مالی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، اتلتیکو مادرید یکی از تیم‌های مطرح و البته ثروتمند لالیگا محسوب می‌شود، اما به نظر می‌رسد همه چیز به کام سران این باشگاه نیست و پایتخت‌نشینان بدهی سنگینی در محاسبات مالی خود دارند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه اتلتیکو مادرید رکورد جدیدی در میزان بدهی به ثبت رسانده است و این باشگاه پایتخت نشین، باید هرچه سریع‌تر فکری به حال شرایط مالی خود کند. دسترسی‌های تازه خبرنگاران به اسناد مالی این باشگاه نشان می‌دهد که رقم بدهی تا پیش از آغاز فصل بالغ بر ۹۸۰ میلیون یورو بوده که البته این رقم در جریان فصل نیز افزایش یافته است.

در حال حاضر طبق بررسی‌های انجام شده می‌توان تخمین زد که اتلتیکو مادرید نزدیک به یک میلیارد یورو بدهی دارد. این رقم با هر متر و معیاری بزرگ محسوب می‌شود و قطعاً در طی ماه‌ها یا حتی سال‌های آینده می‌تواند ضررهای بزرگی به برنامه‌ریزی های این تیم وارد کند.

در فصل جاری رقابت‌ها اتلتیکو عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و با دو بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین، با ۲۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم رئال سوسیداد صدرنشین فعلی لالیگاست که تا این لحظه ۲۳ امتیاز از ۱۰ بازی کسب کرده است.

در صورتی که اتلتیکویی ها بتوانند در این فصل به عنوان خوبی دست پیدا کنند، درآمدهای ناشی از کسب عنوان قهرمانی و اسپانسرینگ می‌تواند راهی باشد برای این تیم تا بخشی از بدهی‌های خود را جبران کند. شاید در فصل جاری، بدهی‌ها بیشترین انگیزه برای سران این باشگاه باشد تا با حمایت هرچه بیشتر تیم خود را به سوی قهرمانی سوق دهند.

کد خبر 457355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.