یووه و پرده برداری از سه هیولا

بالاخره مثلث هجومی یوونتوس آن طور که پیش از آغاز فصل انتظارش را داشتیم تکمیل شد و بانوی پیر می‌تواند برای اولین بار در دیدار امشب با هر سه بازیکن اصلی تهاجمی خود به میدان برود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، امشب تیم یوونتوس باید در یکی دیگر از دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم فرانتس واروش برود؛ البته این بار فرصتی فراهم شده تا سه هیولای این تیم در یک زمان در ترکیب تیم حاضر باشند تا قدرت واقعی خط حمله بیانکونری مشخص شود.

یووه در حال حاضر با مشکلات متعددی در خط دفاعی مواجه است و مصدومیت‌های پیش آمده حتی باعث ایجاد نگرانی‌هایی در اردوی این تیم نیز شده است. اما از سوی دیگر، بالاخره اتفاقات ناگوار برای خط حمله راه راه پوشان تورین به پایان رسیده و برای اولین بار در این فصل، آندره آ پیرلو فرصت دارد که از سه بازیکن اصلی خود در خط حمله استفاده کند؛ کریستیانو رونالدو، آلوارو موراتا و پائولو دیبالا.

تا اینجای فصل، رونالدو با هشت گل در شش بازی توانسته عنوان آقای گل تیم را از آن خود کند و از سوی دیگر این بازیکن پرتغالی رقابت جذابی با زلاتان در جدول گلزنان برتر سری آ نیز دارد. البته رونالدو چند بازی یوونتوس را به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا از دست داد اما حالا می‌تواند امیدوار باشد که در لیگ قهرمانان اروپا به عملکرد همیشه خوب خود ادامه دهد.

آلوارو موراتا نیز به عنوان بازیکن تازه وارد یوونتوس عملکرد بسیار خوبی داشته تا جایی که موفق شده در نه بازی، شش گل برای تیمش به ثمر برساند. بازیکن نیمکت نشین اتلتیکو، چلسی و رئال حالا در یوونتوس بالاخره فرصت نمایش توانمندی‌هایش را پیدا کرده و می‌توان انتظار داشت که این بازیکن در پایان فصل جاری یکی از برترین بازیکنان بانوی پیر باشد.

شاید ضعیف‌ترین بازیکن فعلی مثلث هجومی یوونتوس، پائولو دیبالا باشد. دیبالا مدتی طولانی با بیماری کرونا مبارزه کرد و چندین و چند بار تست او مثبت اعلام شد. پس از دوری طولانی مدت از مسابقات، حالا ستاره آرژانتینی چند هفته‌ای است که به ترکیب تیمش بازگشته و می‌توان انتظار داشت که بالاخره پس از چند بازی، او به سطح آمادگی همیشگی‌اش رسیده باشد.

از قدیم گفته اند که در فوتبال، بهترین دفاع حمله است و حالا یوونتوسی‌ها فرصت دارند که با مثلث هجومی فوق العاده خود، این نقل قول را اثبات کنند. اتفاقی که با هماهنگی خوب رونالدو، دیبالا و موراتا قطعاً رخ خواهد داد.

کد خبر 457347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.