۳ عضو شورا تحت هر شرایطی مخالف شهردار تالش هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه شورای پنجم عملکرد خوبی نداشته است، گفت: سه نفر از اعضای شورا همیشه مخالف اجرای پروژه‌های عمرانی هستند.

بهزاد پورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دوره پنجم تلاش شد کارخانه آسفالت با امکانات بچینگ و سنگ شکن با ظرفیت ۱۲۰ تن در روستای کیشون بن در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث شود. در سال گذشته در آستانه امضای قرارداد به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودیم و همه امکانات در آنجا مهیا بود اما برخی افراد نگذاشتند امضا شود.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه پل امید خیانت‌های زیادی شده است، تصریح کرد: افرادی باعث شدند یک شرکت که اصلاً رزومه کاری خوبی نداشت با قیمت بسیار پایین برنده مزایده شود. اعضای شورا در جلسه مخالفت خود را با تحویل پروژه به این شرکت اعلام کردند اما گوش شنوایی نبود و نتیجه این شد که در اولین بارندگی پل امید تخریب شد و همه شهروندان این مسئله را از چشم شورا می‌ببینند در صورتی که شورا در اجرای این پروژه دخالتی نداشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش ادامه داد: آنهایی که سینه سپر کرده بود که ما این پروژه را اجرا می‌کنیم اکنون که شهروندان از وضعیت موجود ابراز نارضایتی می‌کنند کجا هستند تا پاسخگوی مردم باشند؟

پورپناه خاطرنشان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشستی به من گفت بابت احداث پل امید یک ساله ۳۰ میلیارد تومان به شما پرداخت می‌کنم اما یک ریال هم داده نشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش، تصریح کرد: دزدیدن و فروختن میلگردهای پروژه‌های عمرانی در حال اجرا توسط عده‌ای انجام شده و آمار آن توسط شورا مشخص شده است اما عملکرد ضعیفشان به اسم شورا تمام شد.

پورپناه با تاکید بر اینکه در شورای اسلامی شهر تالش افراد متحد و دلسوزی نداریم و هر دوره افرادی می‌آیند و فقط شعار می‌دهند، تاکید کرد: سه نفر از اعضای شورای شهر تحت هر شرایطی مخالف کار شهرام غنی‌زاده، شهردار فعلی تالش و اجرای پروژه‌های عمرانی هستند زیرا در زمان شهردار سابق می‌توانستند به راحتی تقلب کنند اما اکنون نمی‌توانند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش تصریح کرد: تخلفات برخی مسیولان سابق یکی دو تا نبود، جلوی چشم ما شن‌ها را از رودخانه می‌بردند اما کوچه‌های شهر را گل و لای گرفته بود و شن نداشتیم که آن را پر کنیم. شهروندان، شورا را مقصر می‌دانستند ولی پول فروش شن‌ها را عده‌ای می‌خوردند.

کد خبر 457346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.