به هیچ قیمتی مو کوتاه نمی‌کنم!

انتقادات از گریزمان حتی به سبک و استایل موهایش هم رسیده و همین موضوع باعث عصبانیت ستاره فرانسوی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مدل موهای بازیکنان محبوب دنیای فوتبال همیشه مورد توجه هواداران بوده است و گاهی شوخی‌هایی با این مسئله می‌شود. در هفته‌های اخیر نیز انتقادات جالبی از گریزمان به خاطر موهایش شد!

اگرچه رشد عملکرد گریزمان در بارسلونا آنچنان تعریفی نداشته است، اما موهای او در این مدت به خوبی رشد کرده‌اند. ستاره سابق اتلتیکو که در این تیم عملکرد بسیار خوبی نیز داشت پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست در اوج باقی بماند و با افت محسوسی مواجه شد.

برخی هواداران بارسلونا اعتقاد دارند که توجه گریزمان به مسائل جانبی به جای بازی و فوتبال باعث شده است که او دچار مشکلات کنونی شود. آن‌ها اعتقاد دارند که شاید اگر گریزمان موی خود را کوتاه کند و به جای تمرکز بر ظاهر، به تقویت بازی‌اش اهمیت بدهد می‌تواند برای بارسلونا همان بازیکنی باشد که برای اتلتیکو مادرید بود.

اما گریزمان در پاسخ به انتقادات گفته است: همسر و بچه‌های من می‌خواهند که من موهای خود را بلند نگه دارم پس این کار را می‌کنم و حتی اگر باشگاه به من بگوید که باید موهایت را کوتاه کنی، من این کار را نمی‌کنم.

ستاره تیم ملی فرانسه ادامه داد: تا این لحظه با نظرات بسیاری کنار آمده‌ام و هر انتقاداتی را پذیرفته‌ام، اما به نظرم دیگر کافی است و باید بگویم که لازم است خودم تصمیم بگیرم و نه شخص دیگر.

کد خبر 457342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.