فعالیت ۱۱ ستاد برف‌روبی در سنندج

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: تا پایان هفته جاری ۶۰ دستگاه ماشین آلات برف‌روبی و نمک پاش در ۱۱ ستاد برف‌روبی به منظور خدمات ‌رسانی سریع و به موقع به شهروندان در هنگام بارش برف‌و یخبندان مستقر می‌شوند.

به گزارش ایمنا، لقمان حیدری اظهار کرد: هر ساله با شروع فصل سرما و بارش نزولات جوی این شهرداری برای مقابله با سرما و یخبندان معابر سطح شهر تمهیدات ویژه‌ای را در راستای آمادگی و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: تمامی شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه در هنگام سرما و یخبندان و بارش برف باید آمادگی لازم برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و برف‌روبی معابر را داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: بر اساس تقسیمات صورت گرفته ۱۱ ستاد برف‌روبی در مناطق و نواحی منفصل شهری سطح شهر تعبیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای برف‌روبی تعبیه شده در حوزه شهرداری منطقه یک در مسیر میدان گاز و خیابان ۱۷ شهریور، دو ستاد در حوزه شهرداری منطقه دو در پارک مولوی و میدان نبوت، در حوزه شهرداری منطقه سه، دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف‌روبی در محلات شهرک زاگرس و ۱۹/۳ بهاران و نواحی منفصل شهری ننله، نایسر و حسن آباد هر کدام یک ستاد برپا می‌شود.

حیدری اضافه کرد: ۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات برف‌روبی و نمک‌پاش و خودروهای سبک در ۱۱ ستاد برپا شده تا پایان هفته جاری مستقر می‌شوند.

وی افزود: پنج دستگاه لودر، پنج دستگاه کامیون برف‌روبی، چهار دستگاه کامیون نمک‌پاش، ۱۴ دستگاه گریدر، سه دستگاه ده تن برف‌روبی و یک دستگاه بیل ماشین آلات برف‌روبی است که در ستادهای تعبیه شده مستقر می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج خاطرنشان کرد: ۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک علاوه بر ماشین آلات نمک‌پاش، برف‌روبی و گریدر، در زمان بارش برف و یخبندان در ستادهای برف‌روبی مستقر می‌شود.

وی تاکید کرد: گزارش‌های سازمان هواشناسی به مدیران شهرداری مناطق و سازمان‌های تابعه ابلاغ و در صورت اخطار بارش برف تمامی نیروهای ستاد برف‌روبی باید در آماده‌باش کامل باشند.

حیدری افزود: مخازن ماسه و نمک هم در معابر شیبدار سطح شهر تعبیه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همکاران در تمامی بخش‌های مختلف شهرداری بتوانیم در زمان بارش برف با پاکسازی به موقع معابر بتوانیم با عملکرد مناسب موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 457320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.