بروزرسانی خدمات مهندسی شهرداری ساری

سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری تکریم ارباب رجوع و بروزرسانی مهندسی خدمات در این معاونت را از اهداف اولیه برشمرد و گفت: شهرسازی مهمترین قسمت درآمدی شهرداری‌ها محسوب می‌شود و پویایی این حوزه می‌تواند به توسعه عمران و آبادانی شهر ساری منجر شود.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته اظهار کرد: تلاش همکارانم در مجموعه شهرسازی مناطق سه گانه بر آن است که شهروندان ساروی بیشترین منفعت را از فعالیت‌های شهرداری دریافت کنند.

وی عنوان کرد: پیگیری در خصوص اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی شهر ساری با استفاده از یک نظام جامع مبتنی بر ایده‌های کارشناسی شده انجام می‌پذیرد و می‌کوشیم انشاالله این سیاست در حوزه شهرسازی با رویکردی قابل عمل اجرایی شود.

سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری با اشاره به اینکه شهروندان ساروی خواستار دریافت خدمات مطلوب از شهرداری هستند، تصریح کرد: در کنار تعاملات سازنده با شهروندان علی‌الخصوص سازندگان، رعایت دقیق ضوابط شهرسازی سرلوحه کاری این معاونت قرار دارد.

بربسته تکریم ارباب رجوع و بروزرسانی مهندسی خدمات در این معاونت را از اهداف اولیه برشمرد و گفت: شهرسازی مهمترین قسمت درآمدی شهرداری‌ها محسوب می‌شود و پویایی این حوزه می‌تواند به توسعه عمران و آبادانی شهر ساری منجر شود.

وی به رویکرد مشارکت با مجامع علمی و تخصصی در زمینه ارتقای توان تخصصی حوزه شهرسازی و معماری اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اجرای دو پروژه بزرگ پل تا پل در شرق و فاز دوم بوستان ملل در مسیر جنوب شهر، رعایت دقیق ضوابط شهرسازی را در ساخت و سازهای آتی مورد توجه قرار خواهیم داد و در این راستا منافع شهر و شهروندان بر هر خاستگاه دیگری ارجحیت دارد.

سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری افزود: توجه به بافت‌های فرسوده شهر و احیای آن در کنار یکپارچه سازی ارائه خدمات عمرانی به تمام محلات از برنامه‌های این معاونت است و قطعاً نگاه ما به توسعه عمران و آبادانی هر سه منطقه شهری یکسان و بر پایه توسعه متوازن خواهد بود.

بربسته گفت: از شهروندان ساروی به خصوص سازندگان اماکن مسکونی و تجاری انتظار داریم ضمن مشارکت در برنامه‌های شهرداری ساری، پیش از احداث بنا نسبت به انجام فرآیند قانونی اخذ مجوزات از شهرداری اقدام کنند تا انشاالله مسیر توسعه ساخت و سازها در شهر ساری بر اساس ضوابط فنی و مهندسی پیاده سازی شده و حقی از شهر و شهروندان تضییع نشود.

کد خبر 457305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.