محدودیت‌های کرونایی در ساری با جدیت اجرا می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری با اشاره به محدودیت‌های تردد در سطح شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر ساری را با همکاری پلیس راهور با جدیت عملیاتی می‌کنیم

به گزارش ایمنا، احمد گوران با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونای شهرستان ساری، اظهار کرد: با نصب علائم و بنرهای اطلاع رسانی، ساعات تردد و محدودهای مجاز عبور و مرور خودرو را برای شهروندان ساروی مشخص شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مرکز استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، تردد خودروها از ساعت ۲۱ الی چهار بامداد در سطح شهر ممنوع بوده و پلیس راهور نسبت به خودروهای خاطی اعمال قانون خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری تصریح کرد: از اول آذرماه، با همکاری پلیس راهور از ورود خودروها با پلاک غیر بومی در ورودی‌های شهر جلوگیری شده است و این ممنوعیت همچنان وجود دارد.

گوران ادامه داد: در این راستا جهت شناسایی متخلفان دوربین‌های ثبت تخلف فعال بوده و با پلیس راهور همکاری مستمر خواهیم داشت؛ البته خودروهای امدادی و درمانی، انتظامی و پسماند در ساعات مذکور از این قانون مجزا هستند.

وی خاطرنشان کرد: از توانمندی و ظرفیت‌های درون سازمانی جهت اجرای طرح‌های مصوب ستاد کرونای شهرستان ساری استفاده می‌کنیم.

کد خبر 457300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.