ضرورت تشکیل ستاد کرونا در مجموعه‌ شهرداری اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان بر ضرورت تشکیل ستاد کرونا در مناطق و سازمان‌های وابسته شهرداری تاکید کرد و گفت: تمامی مناطق و سازمان‌های شهرداری ضمن تشکیل این ستاد در مجموعه خود باید با ستاد مرکزی هماهنگی کامل داشته باشند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ محدودیت‌های کشوری در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و به دنبال آن ایجاد محدودیت‌های استانی و شهر اصفهان لازم است تمامی مدیران و همکاران در معاونت‌ها، مناطق ۱۵ گانه و سازمان‌های شهرداری ضمن هماهنگی کامل با ستاد کرونا استان و شهرداری نسبت به انجام تمامی دستورالعمل‌ها همت گمارند.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل ستاد کرونا در هر منطقه و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری، افزود: تمامی مناطق و سازمان‌های شهرداری ضمن تشکیل ستاد کرونا باید با هماهنگی کامل با ستاد مرکزی نسبت به برنامه‌ریزی و تقسیم کار و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در مجموعه خود اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به منع عبور و مرور تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل اعلام شده و محدودیت رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد تمامی بازارهای روز کوثر تا ساعت ۲۰ به ارائه خدمات و تأمین مایحتاج عمومی شهروندان اقدام می‌کنند، همچنین میدان میوه و تره‌بار فعالیت خود را طبق روال قبل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با دقت و حساسیت بیشتری ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری به عنوان یک دستگاه خدمات‌رسان گفت: شهرداری اصفهان یک مجموعه خدماتی است و هیچ یک از فعالیت‌ها در شهر تعطیل نخواهد شد و به صورت کامل و شبانه‌روزی به کار خود ادامه می‌دهد.

امیری در خصوص فعالیت مجموعه‌های آتش نشانی، خدمات موتوری، پارک‌ها و فضای سبز، ساماندهی مشاغل، جمع‌آوری زباله و پسماند، تصریح کرد: تمامی قسمت‌های خدماتی شهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت کامل به ارائه خدمات خود پرداخته‌اند.

وی با اشاره به تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر گفت: بنا بر مصوبه ستاد کرونا استان، تمامی برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر تعطیل است همچنین سایت‌های بازی کودکان و مبلمان ورزشی قابل استفاده نبوده و هرگونه تجمع در بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع است و عوامل کنترل و نظارت نسبت به نظارت و بازدید مداوم اقدام می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان به توسعه خدمات آنلاین (برخط) در مجموعه شهرداری تاکید کرد و افزود: تاکنون در راستای الکترونیکی کردن خدمات شهرداری به شهروندان اقدامات بسیار خوبی شده است. در این راستا باید خدمات آنلاین در تمامی مجموعه شهرداری توسعه پیدا کرده و از هرگونه تجمع در مناطق و سازمان‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 457297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.