جلسه شکوری با مربیان و مدیران آکادمی پرسپولیس

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با مربیان و مدیران آکادمی این باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، امروز دوشنبه مربیان و سرپرستان تیم‌های پایه پرسپولیس همراه با محمد پنجعلی، مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، با ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه نشست و گفتگوی صمیمانه‌ای داشتند تا ضمن اطلاع از برنامه‌های باشگاه در این حوزه، به بیان نقطه نظرات و مشکلات مربوط به تیم‌های خود بپردازند.

در جریان این نشست یکی از مهمترین دغدغه‌های مطرح شده این بود که تیم‌های پایه پرسپولیس با توجه به اجرای دستورالعمل هیئت فوتبال برای همه تیم‌ها، مجبور به لغو تمرینات خود شده‌اند و این در حالی است که اکثر تیم‌های به صورت مخفیانه و بر خلاف مقررات اعلامی، در حال انجام تمرینات خود هستند و این مساله می‌تواند با شروع رقابت‌ها، باعث ایجاد شرایط نابرابر شود.

مربیان و مدیران رده پایه پرسپولیس همچنین در صحبت‌های خود با ابراهیم شکوری به مسائلی چون امور قراردادها، زمین تمرین و دیگر امکانات مورد نیاز پرداختند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس هم با تاکید بر اینکه فوتبال پایه از امور مورد توجه وی و مدیرعامل باشگاه است، قول داد با انتقال مسائل و اخذ تصمیم‌های مورد نیاز، نسبت به کاهش مشکلات و کمبودهای موجود تا حد توان اقدام شود.

در پایان جلسه، مربیان و پیشکسوتان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفتند.

کد خبر 457225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.