کاهش ۴۰ درصدی مسافران مترو اصفهان

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان از کاهش ۴۰ درصدی مسافران متروی اصفهان با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد مسافران مترو به حدود ۱۵ هزار نفر در روز رسیده است.

احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مترو از ساعت ۶:۱۵ با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه (در ساعات شلوغ صبح و عصر) در حال سرویس‌دهی به شهروندان بوده و زمان پایان فعالیت آن ساعت ۱۹ است.

وی با اشاره به اقدامات شده در متروی اصفهان برای پیشگیری از ابتلای مسافران به ویروس کووید _۱۹، گفت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا مباحث مختلفی در مترو در حال پیگیری است که از جمله آنها می‌توان به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی کردن ایستگاه‌ها و قطارها و فروش ماسک در تمام ایستگاه‌های خط یک مترو اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان اینکه کابین، در و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر و حین تعویض راهبر ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله‌گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

طحانیان با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش ابتلای شهروندان به کرونا در مترو، گفت: حفظ سلامت شهروندان دغدغه مهم مدیران شهری است به همین جهت با خرید دستگاه ضدعفونی فرابنفش UVC و آموزش استفاده از آن به کارکنان نسبت به ضدعفونی واگن‌های مترو اقدام شده است.

کد خبر 457207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.